پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در چهاردانگه

گردهمایی مدیران، معاونین و مربیان پرورشی و مشاورین منطقه چهاردانگه با حضور آقای شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با همراهی آقای حسینی رییس اداره امور تربیتی اداره کل، در روز دوشنبه، 3 آذرماه 1393 در منطقه چهاردانگه برگزارشد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، گردهمایی مدیران، معاونین و مربیان پرورشی و مشاورین منطقه چهاردانگه با حضور آقای شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با همراهی آقای حسینی رییس اداره امور تربیتی اداره کل، در روز دوشنبه، 3 آذرماه 1393 در منطقه چهاردانگه برگزار شد.

 

آقای شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، در این گردهمایی ضمن بیان اهداف و برنامه های حوزه پرورشی گفتند: تربیت جدای از آموزش نیست؛ نباید تربیت را مختص معاون و مربی پرورشی دانست، چرا که آن ها به تنهایی قادر به دستیابی به اهداف پرورشی نمی باشند. برای موفقیت باید جایگاه، مسیر و هدف را مشخص و کلیه نیروهای آموزشی و پرورشی در کنار هم برای نیل به اهداف والای تربیت گام بردارند.

 

در پایان نشست، آقای شعبانی پس از استماع نظرات رییس و معاون پرورشی ادره منطقه و نماینده مدیران و مربیان مدارس رهنمود های لازم را ارائه نمودند.    

 

ایشان در ادامه برنامه که آقای حسینی رییس اداره امور تربیتی اداره کل، مسعودیان زاده رییس اداره آموزش و پرورش منطقه و سعیدی معاون پرورشی و تربیت بدنی ایشان را همراهی می کردند از دبیرستان شبانه روزی زینبیه بازدید به عمل آورده و در نماز جماعت مدرسه شرکت نموده اند.

 

وی در جمع دانش آموزان و دبیران مدرسه گفتند: کشور و ملت ما دارای فرهنگی بسیار غنی و قدیمی است؛ اسلام مایه فخر ماست؛ سیره اهل بیت نعمتی است که باید قدرش را بدانیم و پرچم مقدس کشور ما، نشانه هویت ماست و برای حفظ ارزش های نظام، شهدای بسیاری دادیم. حال یکی از وظایف داشن آموزان و معلمین ارجمند تلاش برای حفظ این ارزش هاست.

 

وی در ادامه بیانات اشاره داشتند: دانش آموز موفق کسی است که اعتماد به نفس داشته و در همه ابعاد خلاقیت و توانمندی داشته باشد و بتواند دانش خود را به مهارت تبدیل کند.

 

آقای شعبانی در این نشست، نظرات دانش آموزان را شنیده و رهنمود های لازم را ارائه دادند. وی سپس در دفتر دبیرستان در جمع مسئولین اداری مدرسه به بحث و تبادل نظر پرداخته، انتظارات را بیان و از زحمات همکاران تقدیر و تشکر نمودند.

 

gerdehamaei

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.