پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در بخش چهاردانگه

0

غلامی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران؛ بخشداران و دهیاران استان برای پاکسازی محورها و معابر روستایی پای کار هستند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران محمدرضا غلامی، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در جلسه مشترک با بخشدار و دهیاران بخش چهاردانگه شهرستان ساری با اشاره به اینکه همواره دغدغه استاندار مازندران مبنی بر نهضت پاکسازی باید مورد توجه بخشداران و دهیاران استان قرار گیرد، اظهار داشت: خوشبختانه از زمان صدور دستور استاندار مازندران، بخشداران و دهیاران استان پای کار بوده و به صورت مستمر اقدام به پاکسازی محور ها و معابر روستایی نمودند.

 

وی با اشاره به اینکه نهضت پاکسازی محورها و معابر روستایی باید استمرار یابد، افزود: در کنار پاکسازی باید به مقوله آموزش و  فرهنگ سازی در بین مردم توجه شود.

 

غلامی با بیان اینکه برای تحقق این مهم،  همه دستگاه های مرتبط باید پای کار باشند، تصریح کرد: یکی از مواردی که همواره مورد درخواست دهیاران استان بوده برخورد جدی با مخربان زیست محیطی است.

 

وی با اشاره اینکه در حال حاضر دهیاران استان اهرم قوی برای برخورد با مخربان زیست محیطی ندارند، بیان داشت: اگر براساس ماده ۳۶ قانون پسماند، ضابطین قضایی پسماند در روستاها فعال شوند، شاهد اتفاقات خوبی در ساماندهی پسماند روستاهای استان خواهیم بود.

 

غلامی افزود: نگاه، حمایت و عزم جدی استاندار مازندران مبنی بر مازندران پاک و عاری از زباله یک نگاه تحولی است و همه باید برای تحقق اهداف غایی این نهضت، همراهی و اهتمام جدی داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.