پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور محمد شهرياري در اردوي انتخابي تيم ملي كارته

0

 

به گزارش خانم طاهره نوروزي، خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، آقاي محمد شهرياري، كاراته كاي چهاردانگه اي در وزن منهاي 60 كيلوگرم به اردوي انتخابي تيم ملي كارته دعوت شده اند.

karateh-ka-thum

پس از برگزاری نشست 4 ساعت در فدراسیون کاراته با حضور علیرضا سمندر، رئیس، محسن آشوری، دبیر، شهرام هروی، حسین روحانی و مهدی جعفری در خصوص دعوت شدگان به اردوی تیم ملی و نحوه برگزاری مسابقات انتخابی مرحله دوم بحث و تبادل نظر شد.

محسن آشوري، دبیر فدراسیون کاراته جمهوري اسلامي ايران، در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه به سایت فدراسیون کاراته گفت: پس از برگزاری نشست مسئولان فدراسیون با اعضای کادر فنی مقرر شد دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بزرگسالان در روز دوم اردیبهشت ماه در یک مبارزه انتخابی به مصاف هم بروند تا تکلیف نفرات باقی مانده در اردو مشخص شود.

وي گفت: دور اول مسابقات انتخابي اردوي تيم ملي كارته در همه ي رده هاي سني در تاريخ 2 الي 6 ارديبهشت سال 93 در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون کاراته جمهوري اسلامي ايران در ادامه گفت: در وزن منهای 60 کیلوگرم، محمد شهریاری نفر سوم رنکینگ سوپر لیگ با علیرضا اجدادی 3 دور مبارزه می کند و فرد پیروز در 2 مبارزه، به مصاف هامون درفشی پور و امیر مهدی زاده خواهد رفت تا پس از برگزاری یک مسابقه دوره ای دو نفر در اردو بمانند.

آقای محمد شهریاری فرزند علی اکبر شهریاری و از اهالی روستای چهاررودبار از توابع منطقه ي نرماب دوسر و دهستان چهاردانگه می باشند. ایشان از سال 1378 فعالیت در رشته ورزشی کاراته را آغاز نموده اند و دارای چندین افتخار ملی و جهانی می باشند.

ایشان به مدت 3 سال از طرف تیم ملی کاراته دعوت شده اند و به مدت 4 سال در سوپر لیگ کشور در تیم های مقاومت، صدرای زیراب و ابومسلم خراسان حضور داشتند.

آقای محمد شهریاری در حال حاضر عضو تیم پرهام می باشند. همچنین ایشان سابقه دو بار قهرمانی در مسابقات بین المللی جام ایران زمین و یک بار هم نفر سومی جهان در مسابقات جهانی کاراته در سال 2010 در ژاپن را دارا می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.