پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور ماموران طرح کاروان سلامت در روستاي سنام

مسئول داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان ساری، با بیان اینکه طرح سفره های مهرمانی در ماه مبارک رمضان در سه روستای شهرستان اجرا شده است گفت: این طرح روز گذشته در روستای سنام اجرا شد و با کاروان سلامت با حضور در این روستا به ارائه خدمات پرداختند.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، امید برجسته،  مسئول داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان ساری، در گفتگو با خبرگزاري مهر افزود: در این طرح با همکاری خیران و داوطلبان ویزیت رایگان، ارائه سبد کالا ویژه نیازمند، آموزش کمک های امدادی انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه طرح سفره های مهرمانی در ماه مبارک رمضان در سه روستای شهرستان اجرا شده است گفت: این طرح روز گذشته ( چهارشنبه 25 تيرماه 1393 ) در روستای سنام اجرا شد و با کاروان سلامت با حضور در این روستا به ارائه خدمات پرداختند.

 

برجسته گفت: این کاروان عصر روز گذشته با شرکت 25 نفر از داوطلبان و خیرین، راهی روستای سنام در منطقه چهاردانگه واقع در90 کیلومتری جاده ساری به کیاسر شدند.

وی یادآور شد: خدمات ارائه شده در این پروژه شامل ویزیت رایگان بیماران توسط پزشک و ارائه داروی رایگان به آنها، اهدای سبد کالا به نیازمندان روستا، برقکاری منازل وآموزش کمکهای اولیه با ارزش ریالی بالغ بر 60 میلیون ریال است.

برجسته گفت: در پایان با حضور خیرین، داوطلبان و اهالی روستا مراسم افطاری در قالب طرح سفره های مهربانی برگزار شد.

 

آهنگری دهیار روستای سنام نیز با بیان اینکه این روستا 500 نفر جمعیت دارد گفت: اغلب مردان روستا بازنشسته کارخانه ذغال سنگ کیاسر هستند.

 

وی باغداری و کشاورزی را در روستا کم رونق برشمرد و کمبود آب را از مشکلات اساسی بیان کرد: گاهی قعطی آب روستا تا 24 ساعت ادامه می یابد.

 

آهنگری، مهاجرت روستاییان، قطع مکرر آب شرب، نداشتن جاده ارتباطی مناسب و نداشتن گاز از مشکلات این روستا مطرح کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.