پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور حداکثری در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

0

ایسنا/مازندران جانشین فرمانده سپاه مازندران گفت: مردم ما ملت حماسه سازی بودند در طول تاریخ و این را اثبات کردند، در همه لحظه‌های حساس حضور مردم مثال زدنی بود.

حسین محمدرضایی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه در آیین اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد امام خمینی (ره) اظهار کرد: در انقلاب، دفاع مقدس در حوادث غیر منتظره در مهار فتنه‌ها چه حماسه‌هایی آفریدند و باز در تشییع پیکر حاج قاسم و ۲۲ بهمن تمام حمایه‌ها خلق شد و نگرانی مسئولین نظام را در کردند و برگ زرین دیگری بر افتخارات مملکت افزودند.

وی تصریح کرد: مردم مشکلات را پای انقلاب نمی‌گذارند، انقلاب رو دوست دارند اما تکلیف انقلاب از تکلیف مسئولین ناکارآمد جدا است و مردم خودشان را مدیون انقلاب بواسطه عزت ایران در جهان می‌دانند.

جانشین فرمانده سپاه مازندران خاطرنشان کرد: این‌ها شاخصه‌های گفتنی است و در بحث دستاوردها این شاخص‌ها باید دیده و نه فقط به اهداف مادی انقلاب توجه شود باید همه هیبت انقلاب مدنظر قرار گیرد.

محمدرضایی گفت: دستاوردهای انقلاب بسیار زیاد است، قبل انقلاب یه جماعت ترسو و بزدل که قدرت مدیریت کشور حتی منطقه را نداشتند اما امروز بدون ایران مشکلات منطقه حل شدنی نیست.

وی ادامه داد: مردم ایران بهتر از مردم حجاز و مردم عراق در زمان علی هستند و ما قدردان ولایت مداری مردم هستیم.    

جانشین فرمانده سپاه مازندران افزود: این حماسه سازی باید همچنان ادامه داشته باشد بدور از تبلیغ و انتخاب دوم اسفند از دیگر دستاوردها خواهد بود که به لطف مردم محقق خواهد شد و این اتحاد تو دهنی محکمی به دشمنان است.

محمدرضایی بیان کرد: مردم حق دارند در انتخابات حضور داشته باشند و سرنوشت خود را تعیین کنند، طبق گفته قران ما بغیروانفسهم.. وقتی ما اقدام درست نکنیم نباید انتظار معجزه داشته باشیم.

وی یادآور شد: وظیفه ماست که به‌عنوان یه ایرانی در انتخابات حضور داشته و علاقه‌مندی خود را به نظام نشان دهیم و حضور در صحنه باعث برهم زدن نقشه‌های دشمنان می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه مازندران خاطرنشان کرد: ما باید در دنیا تمدن ساز باشیم و تمدن عالی دنیا جنگ است و انقلاب باید پایانی باشد و بر همه تمدن‌های غیر انسانی و این نیاز به قوی شدن دارد.

محمدرضایی گفت: مجلس قوی به قدرت ایران کمک می‌کند و اصحاب رسانه باید افکار عمومی امروز که توسط رسانه‌های شکل می‌گیرد، توجه کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.