پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور بسیاری از افراد در اغتشاشات ناآگاهانه بود/ تلاش همه بدخواهان برای ضربه به نظام

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیاوش مسلمی در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و خسارت‌هایی که به بار آورد، اظهار کرد: طی روزهای گذشته حوادث ناخوشایندی از اغتشاشات و سوءاستفاده اغتشاش‌گران در سطح کشور و استان مازندران بودیم که اقداماتی سازماندهی شده و با برنامه از سوی استکبار جهانی و معاندان نظام بوده است.

وی با اشاره به بهره‌گیری از رسانه‌های تحت سلطه جریان نفاق، سلطنت‌طلبان و همه معاندان نظام برای ایجاد اغتشاش و آشوب، افزود: همه بدخواهان انقلاب اسلامی طی روزهای گذشته گردهم آمدند تا بتوانند در این برهه از عمر انقلاب اسلامی ضربه‌ای سخت بزنند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه بدخواهان انقلاب اسلامی منتظر بهانه‌ای بودند تا با فراهم آمدن آن یک رمز برای اغتشاشات و فتنه داشته باشند، تصریح کرد: رمز آغاز فتنه؛ فوت خانم مهسا امینی بود و این رمز شروع فتنه بزرگ بود.

مسلمی بیان کرد: با حضور گسترده مردم، بسیجیان، دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی، خانواده شهدا، پیشکسوتان و همه افرادی که دردمند انقلاب بودند فتنه‌گران سرکوب شدند و مردم بار دیگر در صحنه حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار مازندران هم بار دیگر نشان دادند که همیشه در دیار علویان پشتیبان ولایت هستند و در این برهه از زمان سربلند از فتنه اجانب خارج شدند.

مسلمی با اشاره به اینکه در دستگیری‌هایی که در فضای اغتشاش و میدان عمل اغتشاش‌گران انجام شد نشان داد که در صحنه عمل بازیگردان اصلی و میدانی جریان نفاق، سلطنت‌طلبان، گروهک‌های مختلف تجزیه‌طلب بودند، بیان کرد: این افراد با انواع وسایل، سلاح‌های سرد و گرم به جان مردم، مأموران، نیروهای بسیجی و بیت‌المال افتادند و منجر به خسارت‌های فراوانی جانی و مالی برای ایران و استان مازندران شدند.

وی از خانواده‌ها درخواست کرد تا دقت و نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند،گفت: فرزندان این کشور آینده‌سازان و سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند نباید دست‌آویز استکبارگران قرار گیرند.

 /۸۶۰۱۲/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.