پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور امیر « چیت فروش » براي عيادت بيماران روستای ول اغوز

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جانشین سازمان موزه و انقلاب دفاع مقدس و از همرزمان خلبان شهید عباس بابایی به عیادت بیماران در روستای ولاغوز ، پروریج آباد و همچنین در جمع بستگان شهید خلبان فغانی حضور یافتند.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از خزرنما، رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جانشین سازمان موزه و انقلاب دفاع مقدس و از همرزمان خلبان شهید عباس بابایی به عیادت بیماران در روستای ول اغوز ، پروریج آباد و همچنین در جمع بستگان شهید خلبان فغانی حضور یافتند.
 
امیر  حسین چیت فروش با هیئت همراه  و ریاست بهزیستی مرکز استان ضمن حضور در منزل بستگان شهید فغانی  با حضور در منازل تعدادی از بیماران صعب العلاج و از کار افتاده از آنان نیز عیادت و سرکشی کرد.
 
جانشین سازمان موزه و انقلاب دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران در این دیدار عنوان داشت: با توجه به رسم دیرین و فرهنگ دینی و اسلامی بنده بر خود فرض دانستم به حضور این عزیزان بیایم  و از تلاشهای کشاورزان زحمت کش مومن تقدیر نمود.
 
در این دیدار که محمد علی رنجبر رئیس بهزیستی شهرستان ساری نیز حضورداشت، امیر چیت فروش در جریان مشکلات و میزان پیشرفت درمان و بهبودی این اشخاص قرار گرفته شد و پای صحبت ها و درد دل های آنان نشست و با تقدیم هدایایی از این بیماران دلجویی کرد.
 
وی افزود: اگرچه این هدایا و مبالغ ناچیز است اما هدیه ای کوچک از طرف جمع حاضر برای التیام درد بیماران است.
 
وی اظهار امیدواری کرد این بیماران با توکل به خدا و صبر و استقامت، سلامت خود را باز یابند.
 
امیر چیت فروش در پایان به منزل پسرخاله شهید فغانی “محمدعلی بریری”مسئول منابع طبیعی کیاسر نیز حضور یافت و از نقش ارزنده ،رشادتها شهید فغانی در حماسه آفرینی ها  در ایام مانورهای سراسری و  آموزش خلبانها خاطراتی عنوان داشت.
 
لازم به ذکر است در این دیدار امیر چیت فروش از چند خانواده تحت حمایت بهزیستی ساری با همراهی رنجبر رئیس  بهزیستی ساری سرکشی و از نزدیک با آنها گفتگو و دلجویی کرد.
 
براي ديدن تصاوير در اندازه بزرگتر روي آنها كليك كنيد.
2014-02-05-193-copy
 
2014-02-05-208-copy
 
2014-02-05-200-copy
 
2014-02-05-199-copy
 
2014-02-05-219-copy
 
عكس ها از فرهاد بريري
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.