پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حسین‌زادگان:دوران فرصت‌سوزی‌ها‌ پایان یافته است

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: احمد حسین‌زادگان ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی در نکا اظهار کرد: ظرفیت جدیدی در حوزه فروش و بازاریابی و انتقال تولیدات مختلف در نکا و استان مازندران به وجود آمد که باید از این طرفیت‌ها استفاده شود.

وی گفت: امسال صادرات مرکبات ما در بخش کشاورزی رونق خوبی گرفته است و با توسعه زیرساخت‌ها شاهد توسعه بیشتر استان مازندران خواهد شد و هدفمند با اولویت‌ها کارها در استانداری مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار مازندران گفت: اعتقاد داریم که مازندران در حوزه تولید مشکلی ندارد، ما تولیدکنننده خوبی هستیم؛ اما کارخانه‌داری نکردیم و فروشنده نبودیم و سعی کردیم تولیدکننده باشیم و با زمین و آب و هوای خوب و برای توسعه و تولید مناسب خوب گام برداریم و باید در ادامه راه با رونق شرکت‌های توسعه صادرات و واردات، بسته‌بندی و فروش در بازار منطقه به رشد و توسعه مازندران کمک شود.

وی بیان کرد: بخشی در حوزه زیرساخت‌ها وظیفه ماست تا موانع را برداریم و بخشی مربوط به مردم و تولیدکنندگان است و همه باید وارد شوند و به سمت بازار منطقه رفته و حتما بازار منطقه را در دست بگیریم و با توجه به تفاهم نامه همکاری برای توسعه کشور گام برداریم.

وی افزود: باید محصولات را با بسته‌بندی مناسب صادر کنیم و کشوری هستیم که نمی‌توانند ما را تحقیر کنند و تغییر دهند و ما دارای ظرفیت‌های فراوانی هستیم که با دارا بودن سرمایه انسانی و منابع زیرزمینی مختلف و کسی نمی‌تواند ما را از پای در آورد.

به گفته نماینده عالی دولت در استان مازندران، در برخی از مشاغل و حوزه‌های کاری با تغییر مدیریت‌ها کارها اثبات می‌شود و برخی اصلا نیازمند بیان نیست و کاملا مشهود است و در بخش غله با تغییر مدیریت و استفاده از توان نیروی بومی فعال و صادق و همچنین در فرمانداری نکا با توجه به دارا بودن مدیر و فرماندار غیربومی این توسعه مشهود است.

وی افزود: تحولات خوبی در بخش غله مازندران شاهد هستیم و استراتژی درستی در بخش آرد و نان و زیرساخت در استان تدوین شده است و رویکرد مثبتی داریم و با توجه به ظرفیت‌های مختلف بندر امیرآباد، سیلو، نیروی انسانی ماهر و توانمند و تولیدکنندگان برتر قطب خواهیم بود.

وی اضافه کرد: باید زنجیره ارائه خدمات به مردم را تکمیل کنیم و در بخش آرد و نان، نانوایی‌های مازندان نیازمند بهسازی هستند و لذا باید کار فرهنگی مناسب در نوع مصرف نان انجام شود و در تکمیل زنجیره تولید تا مصرف نان همه با هم تلاش کنیم.

حسین‌زادگان افزود: جزء کشورهای اول در استفاده بیش از حد از گندم و دورریز نان هستیم و برای ارائه نان بهتر به مردم باید بهسازی نانوایی‌ها در دستور کار باشد و زنجیره تولید تا مصرف گندم و آرد و نان تکمیل شود.

استاندار مازندران گفت: دوران فرصت‌سوزی‌ها‌ پایان یافته و همه مسؤولان  باید تمامی تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم داشته باشند.

به گزارش فارس، طرح‌های اقتصادی و اقتصادی افتتاح شده در نکا در هشتمین روز از دهه فجر امسال در مجموع ۲ طرح مجموعه سدنا و سیلوی بتنی گندم شرکت آرد طلایی در نودهک نکا بود که با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال با حضور احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران به بهره‌برداری رسید./ فارس

 /۸۶۰۰۲/ج/س

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.