پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حسینی‌پور: مسؤولان مازندران موظفند با مردم دیدار داشته باشند/چهره استان را به سطح عالی می‌رسانیم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، سید محمود حسینی‌پور در حاشیه ملاقات مردمی در جمع خبرنگاران، حضور در کنار مردم را یکی از سیاست‌های کلان دولت سیزدهم دانست و اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی شخصا در سفرهای استانی مستقیم با مردم ارتباط دارند.

وی با بیان اینکه در حکمرانی اسلامی بین مردم و‌مسؤولان فاصله نیست، افزود: در طول سال‌های اخیر بعضا فاصله بین مردم ‌مسؤولان اتفاق افتاده بود.

حسینی‌پور با بیان اینکه ما وظیفه داریم از نزدیک مردم را ملاقات کنیم، تصریح کرد: مطالبات و مسایلی که مردم با آن درگیر هستند را از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم.

*مسؤولان مازندران موظفند در کنار مردم باشند

وی با بیان اینکه بیشتر مطالبات امروز مردم در حوزه شهرداری، اراضی و بعضا بیماران خاص بوده است، اظهار کرد: حضور مسؤولان در کنار مردم از اعتقادات فردی اینجانب است و مسائلی که امروزه مردم با آن درگیر هستند را بهتر می‌توانیم درک کنیم و در همین ارتباط مسؤولان مازندران موظفند در کنار مردم باشند و به صورت مستمر با آنها دیدار داشته باشند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه حضور در کنار مردم از آموزه های دینی ما می‌باشد، گفت: پیامبران و ائمه اطهار در بین مردم بودند.

این مسؤول به وسایل ارتباط جمعی برای انعکاس نظرات مردم اشاره کرد و گفت: صدا و سیما با برگزاری نشست‌های تخصصی مسؤولان تدابیر خوبی را شکل داده است.

*دغدغه زیست‌محیطی دارم

استاندار مازندران تصریح کرد: در گذشته و قبل از این مسؤولیت دغدغه زیست محیطی استان را داشتم، مسؤولان گذشته اقدامات لازم را انجام دادند ولی کافی نبود.

حسینی‌پور با بیان اینکه در حوزه پسماند با فرهنگ‌سازی لازم انجام شود افزود: شهر پاک با فرهنگ قوی اتفاق می‌افتد و باید مورد توجه همه شهروندان باشد.

وی خطاب به دانش‌آموزان که از لحاظ فرهنگی بسیار قوی هستند بیان کرد: ما باید در درجه اول یک نهضت عمومی در جهت فرهنگ‌سازی ایجاد کنیم.

*چهره مازندران را به سطح عالی می‌رسانیم

حسینی‌پور افزود: اگر خود مردم به موضوع پسماند حساسیت داشته باشند، مسافران با دیدن ظاهر شهر آنها هم رعایت خواهند کرد.

استاندار مازندران با درخواست از مردم جهت فرهنگ‌سازی حوزه پسماند، عنوان کرد: تشکل‌های مردم نهاد بدون دریافت مزد و با اعتقاد قبلی و انگیزه نسبت به پاکسازی جنگل‌ها اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه چهره مازندران را ان‌شاالله به سطح عالی برسانیم، تاکید کرد: بحث گردشگری را در حوزه‌های مختلف به حرکت در می‌آوریم.

*عزل شهرداران بر اساس قانون

عالیترین مقام دولت در مازندران به نقد برخی از رسانه‌ها در رابطه با عزل شهرداران اظهار کرد: ما طبق قوانین متعددی که وجود دارد اگر شهردار در انجام وظایف قانونی خود تعلل کند با تشکیل کمیته در استانداری اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی در پایان گفت: شهرداران اگر به انجام ماموریت ذاتی خود از حمل خدمات شهری توجه نکنند، برابر قانون برخورد خواهد شد.

 /۳۱۴۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.