پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حرکت کاروان خودرویی جاماندگان اربعین در مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، این کاروان روز پنجشنبه و مصادف با سالروز اربعین شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در همراه با تجدید بیعت با شهدا، حرکت خود را از آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) شروع وبا عبور از خیابان‌های اصلی شهر آمل و مسیر جنگلی تا آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) به طول حدود ۱۷ کیلومتر جلوه‌های ویژه ای از عشق و ارادت خود را به خاندان اهل بیت (ع) به نمایش گذاشتند.

مسئول گروه جهادی الزهرا (س) شهرستان آمل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های روز اربعین در این شهرستان گفت: با توجه به شرایط پیش آمده وجود بیماری کرونا در کشور امسال بسیاری از مردم از سفر پر فیض اربعین جا مانده‌اند.

حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمنانی افزود: امسال نه تنها ممنوعیت پیاده روی اربعین است بلکه امکان برگزاری پیاده روی نمادین اربعین هم وجود نداشت و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته شده در راستای به نمایش گذاشته شدن علاقه و ارادت مردم شهرستان آمل به این مسیر پر از عشق، روز اربعین کاروان‌های خودرویی جایگزین برنامه پیاده روی اربعین سال‌های گذشته شد.

وی این اقدام را در راستای همنوایی با اسرای کربلای در واقعه عاشورا بیان کرد و گفت، بیش از ۳۰۰ خودرو از شهروندان آملی حضور داشتند.

در این مراسم همچنین زیارت اربعین توسط یکی از مداحان اهل بیت قرائت و شرکت کنندگان در کاروان خودرویی در داخل خودرو همنوا و همراهی کرده بودند.

کد خبر 5043422
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.