پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حدود ۳۸ هزار تن روغن دپو شده در بنادر مازندران تعیین تکلیف می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه میز اقتصاد اظهار کرد:  حدود ۳۸ هزار تن روغن تا روزهای آینده تعیین تکلیف می‌شود.

وی گفت: متعاقب سفر رئیس قوه قضائیه به استان مازندران و بازدید از بنادر نوشهر و امیرآباد، انبار ذرت‌های آلوده بندر امیرآباد به طور کامل تخلیه می‌شود و محموله‌های ذرت‌های آلوده به شرکت‌های الکل‌سازی تحویل می‌شوند.

اکبری اضافه کرد: امروز یک محموله ذرت آلوده به میزان ۲ هزار تن از بندر امیرآباد به مقصد شرکت‎‌های الکل‌سازی جهت تخلیه و بارگیری و حمل شناسایی  شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی استان با حضور مسؤولان مربوطه، تصریح کرد: ۳۸ هزار تن روغن در سیلو‌های استان نگهداری می‌‎شود و برای اینکه این کالا‌ها در معرض فساد قرار نگیرد، تا روز‌های آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

وی افزود: طبق اعلام مسؤولان مربوطه، حمل این محموله به مقصد مشخص که زمینه مناسب‌تری برای نگهداری یا عرضه در بازار دارد، مستلزم وسائل نقلیه لازم است و در این رابطه مقرر شد تا ظرف ۴۰ روز آینده وضعیت روغن‎‌ها تعیین تکلیف شود.

به گزارش فارس، هفته پیش رئیس حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در سفر به مازندران به صورت میدانی از وضعیت بنادر استان بازدید کرد و در جریان مشکل دپو ذرت و روغن در این بنادر قرار گرفت و ضمن دستور برای تخلیه این محموله‌ها با هشدار به خاطیان گفت؛ با افراد متخلف در هر سمتی برخورد خواهد شد.

پایان پیام/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.