پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حامد شیری: ‌ماشین‌سازی 11 نفره دفاع می‌کرد

0

حامد شیری، مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران پس از تساوی این تیم با تیم ماشین‌سازی تبریز به تسنیم اظهار داشت: تیم ماشین‌سازی یازده نفره دفاع می‌کردند و به لاک دفاعی فرو رفته بودند و همه فضاها را برای خلق موقعیت ما بسته بودند ولی ما تمام تلاشمان را کردیم اما نتیجه بدست آمده نتیجه دلخواه ما نبود و همه بازیکنان از این نتیجه ناراحت هستیم اما چاره ای نداریم بجز اینکه تلاش خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم در بازی‌های آتی نتایج بد اخیر را جبران کند.

وی در رابطه با داوری دیدارهای اخیر تیم نساجی بیان داشت: اصلا به این بحث‌ها کاری نداریم و به نظر من ما باید آنقدر قوی باشیم که اشتباهات داوری و مسائل دیگر در نتیجه‌گیری تیم ما تاثیری نداشته باشد و ما اگر قرار باشد در یک بازی با اشتباهات داوری بازی برده را با مساوی عوض کنیم باید تلاشمان را بیشتر کنیم که بجای یک گل همیشه دو گل از حریف جلو باشیم.

شیری گفت: اگر مشکلات تیم ما فنی باشد که کادر فنی باید در این مورد تصمیم بگیرد اما به نظر بنده تا اکنون مشکل خاصی از نظر فنی وجود نداشت و مدیران تیم نیز هر کاری که در حد توانشان هست را برای تیم انجام می دهند.

مدافع تیم نساجی مازندران در رابطه با گلایه‌های تماشاگران نساجی در پایان بازی گفت: حس و حال مردم را می‌فهمیم و می‌دانیم که مردم این شهر چه اندازه به این تیم علاقه دارند و به آنها قول می‌دهم که شرایط به این شکل نخواهد ماند و همه تلاش خود را انجام می دهیم تا تیم نساجی را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی در رابطه با صحنه درگیری لفظی وی با دروازبان خارجی تیم ماشین سازی تبریز بیان داشت: در آن صحنه برخورد خاصی رخ نداد اما چون او یک بازیکن خارجی بود شاید دوست نداشت که من با او برخوردی  داشته باشم اما من طبق وظیفه ای که در بازی داشتم قرار بود که جلوی دید دروازبان را بگیرم که ایشان از پشت من را هل دادند و من هم به این موضوع واکنش نشان دادم.

شیری گفت: به هر حال این یک هنر به حساب می آید و برخی از فوتبالیست‌ها این هنر را دارند و شاید می‌خواهند از این طریق از لحاظ روحی و روانی تیم حریف را تضعیف کنند اما ما باید خیلی قوی باشیم که تحت تاثیر این اتفاقات قرار نگیریم.

شیری در رابطه با بازی حساس هفته آینده تیم نساجی با تیم پدیده در مشهد خاطرنشان کرد: پدیده تیم بسیار خوبی است و در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد بنابراین بازی بسیار دشواری را در مشهد خواهیم داشت اما ما هر بازی فقط و فقط برای کسب نتیجه مطلوب به میدان می رویم.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.