پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حادثه روستای دانیال شهرستان عباس‌آباد با تامین حقوق مردم پیگیری می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی امشب در جمع اعضای شورای تامین عباس‌آباد که با هدف بررسی ماجرای روستای دانیال این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تامین نظر و خواست قاطبه مردم در این واقعه از هر مصلحتی بالاتر است.

 ‏وی با تاکید بر رسیدگی قانونی به ابعاد این حادثه تلخ که به قتل ۲ روستایی منجر شد افزود: بازداشت موقت چند مامور دولتی دخیل در واقعه در راستای رسیدگی قانونی به ابعاد حادثه صورت گرفت.

 ‏معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر لزوم حفظ هوشیاری برابر حاشیه سازان و تفرقه افکنان بیان کرد: حضور بموقع مسؤولان محلی از تداوم درگیری و التهابات ناشی از آن جلوگیری کرد.

 ‏سلگی خاطرنشان کرد: مسؤولان شهرستان و استان با جانبداری از منافع و حقوق مردم منطقه پیگیر ماجرای دانیال هستند.

 ‏وی با ابراز اطمینان از سلامت روند پیگیری حادثه مذکور اظهار کرد: در صورت اثبات قصور هر یک از دستگاه‌های اداری بدون تعلل برخورد قانونی صورت خواهیم داد.

 ‏این مسؤول سیاسی گفت: خویشتنداری و حفظ آرامش عمومی در منطقه موجب تسریع در رسیدگی قانونی به ابعاد حادثه خواهد شد.

 ‏وی با تاکید بر نفی دوقطبی دولت و ملت در این حادثه افزود: دشمنان تابلودار ملت و کشورمان با اغراض سیاسی این ماجرا را پیگیری می‌کنند.

 ‏معاون استاندار مازندران تصریح کرد: تامین منافع مردم در اجرای عدالت محوری خواست و رویکرد سیاست‌های مسؤولان در دولت سیزدهم است.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.