پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حاج رحیم مزد اخلاصش را گرفت/ سه توصیه شهید کابلی به مردم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صفیه اصلانی کتولی همسر سردار شهید مدافع حرم رحیم کابلی در مراسم وداع عاشورایی با پیکر مطهر شهیدان حاج رحیم کابلی، مصطفی تاش‌موسی و محمدامین کریمیان که شامگاه جمعه هشتم محرم در بوستان ولایت ساری با حضور سردار قاآنی فرمانده نیروی سپاه قدس برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزای سیدالشهدا (ع) گفت: با شنیدن خبر شهادت همسرم، سجده شکر به جا آوردم.

اصلانی با بیان اینکه حاج رحیم بالاخره مزد اخلاصش را از حضرت سیدالشهداء (ع) و حضرت زینب (س) گرفت، افزود: شهید کابلی در طول سال روزه داشت و در روز مبعث با دهان روزه به شهادت رسید.

همسر شهید مدافع حرم کابلی در ادامه به وصیت شهید کابلی هم اشاره و اضافه کرد: رعایت حجاب، اقامه نماز و ولایتمداری از توصیه های اکید این شهید بود.

زهرا کابلی فرزند شهید مدافع حرم رحیم کابلی هم در این مراسم با اشاره به اینکه خبر بازگشت پدرش بعد از شش سال در شب سوم محرم شب مصادف با شب حضرت رقیه (س) بود به ما داده شد، گفت: بعد از این همه سال روضه‌خوانی برای حضرت حضرت رقیه (س)، یک ذره خیلی کوچک  آن طفل سه ساله را درک کنم؛ هر چند جایگاه ایشان خیلی بالا‌تر و دردشان خیلی بیشتر از درد ما بود.

فرزند شهید کابلی با بیان این پدرش هیچ وقت از فیض شهادت ناامید نبود،خاطرنشان کرد:  پدرم به  همه سفارش کرد که در گفتار و عمل پشتیبان ولایت فقیه و دشمن شناسی داشته باشند.

 /۸۶۰۴۱/ج/ی


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.