پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جوجه‌ریزی ۱۴۰ میلیون قطعه‌ای در کشور

0

عطاءالله حسن‌زاده عضو هیات مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور درباره وضعیت سویا مورد نیاز برای خوراک طیور و همچنین بازار مرغ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درست است وضعیت سویا کمی بهتر شد ولی با ایده‌آل فاصله داریم ولی تمام تلاش بر این است شاهد رفع این مشکل باشیم.

وی با اشاره به کاهش معطلی مرغداران در ارتباط با سویا،گفت: سازوکار ی اندیشیده شده تا این معطلی کاهش یاید و شاهد معطلی تولیدکنندگان نباشیم.

عضو هیأت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور با بیان اینکه در حال حاضر تولید مرغ برابر با هزینه‌های تمام شده است، تصریح کرد: هیچ التهابی در بازار نداریم ولی باتوجه به بالا رفتن قیمت جوجه و تکرار همیان وضعیت طی هفته‌های آینده نگران هستیم وضعیت گذشته تکرار شود که از هم‌اکنون به دنبال رفع مشکلات هستیم.

حسن‌زاده با اعلام اینکه در زمینه تولید سیاست جوجه‌ریزی ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلیون قطعه در ماه است، اظهار کرد: اگر جوجه و نهاده تامین باشد در تولید مشکلی نخواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی باید هم به نفع و هم به نفع مصرف باشد، خاطرنشان کرد: اگر در بحث تولید دچار آسیب شویم، در بازار مصرف هم دچار مشکل می‌شویم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.