پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جهاد از جنس اربعین + عکس

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، بین روزهای عزاداری اربعین امروز جلوه خاصی به خود گرفت و مهربانی و همدلی چاشنی عزاداری‌ها بود و برای همیشه عزاداری‌ها را ماندگار کرد.

 

گروه‌های جهادی، هیأت‌های عزاداری، موکب‌های عزاداری و سایر این روزها درحال پیشی گرفتن از یکدیگر در مهربانی هستند؛ چراکه اثرات کار خیر را درک کردند و بیشتر در این زمینه ترغیب شدند.

تمامی ۲۸ موکب مازندران در زمینه کمک‌های مومنانه، عزاداری‌ها و کارهای جهادی اقدامات موثری داشتند که از جمله آن به خدمات موکب بیعت حسینی ساری می‌توان اشاره کرد که در روزهای نخست کرونا کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی کردند و طی هشت ماه گذشته دامنه خدمات خود را نه تنها محدود نکردند بلکه گسترش دادند.

 

محمدصادق محمدی‌کیادهی مدیر موکب بیعت حسینی شهرستان ساری در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، می‌گوید: از روزهای نخست کرونا تاکنون توانستیم هزار و ۱۰۰ بسته کمک مومنانه را تا قبل از آغاز محرم و ۴۰۰ بسته غذایی را در دهه نخست محرم بین نیازمندان توزیع کنیم.

 

وی با اشاره به پخت یک‌هزار پرس غذا روز اربعین، افزود: اطعام‌دهی در دهستان پشت‌کوه چهاردانگه، روستاهای قلعه‌سر، کوات و کردمیر به همراه اهدای ماسک و موادضدعفونی صورت گرفت.

مدیر موکب بیعت حسینی شهرستان ساری به بازسازی سقف خانه‌های محروم در روستای کردمیر اشاره کرد و گفت: بحث تعمیرات خانه محروم در روستای قلعه‌سر از جمله لوله‌کشی، برق‌کاری و کاشی‌کاری نیز در دستور کار قرار دارد.

 

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین به‌مناسبت اربعین پروژه آب‌رسانی به مزارع کشاورزی به مساحت ۴۰ هکتار و ساخت خانه محرومان دهستان پشتکوه محروم چهاردانگه را در دستور کار داریم.

 

 /۸۶۰۳۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.