پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جمع آوری درب بطری های پلاستیکی برای خرید ویلچر

کمپین جمع آوری دربهای پلاستیکی به منظور تهیه ویلچر (صندلی چرخدار) از درآمد حاصل از بازیافت این دربها برای بیمارن و معلولین نیازمند در شهرستان ساری تشکیل شده است.

1

 

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه،  مجتبی ذوالفقاری، رییس انجمن دوستدار ان زمین پاک در گفتگو با خبرنگار ما گفت، کمپین جمع آوری دربهای پلاستیکی به منظور تهیه ویلچر (صندلی چرخدار) از درآمد حاصل از بازیافت این دربها برای بیمارن و معلولین نیازمند در شهرستان ساری تشکیل شده است.

 

وی گفت،  انجمن دوستداران زمین پاک کیاسر همگام با این انجمن تصمیم به جمع آوری این دربها در سطح منطقه چهاردانگه نموده که با تحویل آنها به کمپین جمع آوری درب بطری پلاستیکی در شهرستان ساری در این امر خیر  قدمی بردارد.

 

ذوالفقاری هدف اصلی تشکیل این کمپین را این گونه توضیح داد،  میتوانیم با جمع آوری این درب ها که مواد قابل بازیافت هستند،  آسیب کمتری به طبیعت برسانیم.

 

مسئول انجمن دوستداران زمین پاک، از همه نیکوکاران  و دوستاران طبیعت ،جهت شرکت در این حرکت خیرخواهانه دعوت بعمل آورد و ابراز داشت، دربهای جمع آوری شده را در شهر کیاسر به  اینجانب تحویل دهند.

 

وی در پایان گفت، تصمیم داریم روزی را به عنوان جمع آوری و تحویل این دربها از منطقه چهاردانگه اعلام مینماییم.

 

 تصاویر مربوط به دومین جشن تفکیک رنگ دربهای پلاستیکی در پارک سبزه میدان (پارک شهرداری) ساری که توسط انجمن مهرورزان زمین پاک ساری انجام شد.

 

IMG_20151217_154541

IMG_20151217_154657

IMG_20151217_154529

۸۱۴۷۰۸۴۰۳_۶۰۹۵۶

۸۱۴۷۱۰۲۰۱_۶۰۶۹۷

IMG_20151225_134709

1 نظر
  1. کریم صفری می گوید

    کمپین کاغذ مهربانی
    خريد ويلچر #ساخت_ایران با در آمد حاصل از بازيافت دفتر ، کتاب های درسی و غير درسی ، روزنامه ، مجله ، پرونده های باطله و دور ريز و … از دانشگاه ها، مدارس (دانشجویان ، دانش آموزان) مهد کودک ها ، ادارات ، موسسات، منازل و… جهت اهداء به معلولين جسمی و حرکتی نيازمند
    مدیرعامل مؤسسه توانمندان باران امید مرودشت
    آقای کریم صفری
    شماره تماس؛ 09360351372 – 09179281371

    https://www.instagram.com/kaghaz_mehrabani

    https://www.aparat.com/Kaghaz_mehrabani

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.