پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جمعه پُرترافیک در جاده‌های شمال

0

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد ترافیک پرحجم در محورهای مازندران هستیم.

وی افزود: با توجه به حجم ورودی که طی روزهای گدشته در محورهای استان شاهد بودیم امروز انتظار داریم شاهد ترافیک سنگینی در محورهای شمال باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ترافیک طی ساعات آینده به محورهای خروجی استان می‌رسد، تصریح کرد: با توجه به وضعیت بارش لازم است مسافران و مردم زمان برگشت را به ساعات پایانی شب موکول نکنند‌.

جهان‌تاب با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی‌ از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان همچنان ممنوع است.

وی یادآور شد: ممنوعیت تردد همه کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح امروز در محور هراز اعمال شده و  تا ساعت ۲۴ امروز در این محور ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان، گفت: : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه محورهای هراز و کیاسر هم به‌صورت مقطعی یک‌طرفه می‌شوند، خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی براساس شرایط ترافیکی در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.