پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جمعه بازار جویبار همچنان تعطیل است

0

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اسد پیش از ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان جویبار در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط به سمتی رفته که نگرانی‌ها کمتر شده است، اظهار کرد: اما همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سطح جامعه رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر یک هزار نفر کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به حساب بیمارستان عزیزی به مبلغ حدود ۲ میلیارد تومان واریز کردند، افزود: این کمک‌های نقدی و غیرنقدی به تنها بیمارستان شهر جویبار از سوی خیرینی از خارج استان و کشور نیز بوده است.

فرماندار جویباردر ادامه اولین اقدام شهرستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را تعطیلی جمعه بازار سنتی جویبار در اولین هفته بعد از انتخابات عنوان وخاطرنشان کرد: اقتصاد بسیاری از خانواده‌ها با دستفروشی و این بازار سنتی انجام می‌شود اما ناچار به تعطیلی این بازار سنتی در شهرستان بودیم، چرا که حفظ جان شهروندان از حفظ سرمایه برای ما ارزشمندتر است.

اسد با اعلام اینکه در زمان روزهای بحرانی شیوع این ویروس در کشور، تعداد بستری‌های این بیماری در بیمارستان به بیش از ۶۰ بیمار رسیده بود، افزود: مدیریت هتلی در جویبار در اقدامی ارزشمند اعلام آمادگی کردند که این هتل به نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهرستان شود، اما خوشبختانه شرایط به نحوی پیش رفت که احتیاجی به استفاده از این نقاهتگاه نشد.

فرماندار جویبار با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بستری‌های بیماری کرونا در بیمارستان عزیزی به زیر ۱۰ نفر رسیده است، گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته بیمار جدید در این بیمارستان بستری نشده است.

فرماندار جویبار به شعار امسال بنام جهش تولید طبق فرمایشات رهبر انقلاب اشاره کردو گفت: همه باید شرایط و بستر را به گونه‌ای مهیا کنیم که با همکاری تولید کنندگان، بخش خصوصی و حوزه دانشگاهی شاهد رونق و جهش تولید در کشور باشیم.

کد خبر 4907068
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.