پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جمعه بازار جویبار این هفته تعطیل است

0

شهردار جویبار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که با تصمیم گیری در شورای تامین و برای پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان فعالیت جمعه بازار جویبار روز جمعه هفته جاری تعطیل شده است.

همت محمد نژاد با اعلام اینکه شیوع این بیماری خطرناک است ، افزود : به دلیل آنکه این جمعه بازار هر هفته پذیرای تعداد زیادی از شهروندان مازندرانی از شهرستان های مختلف و استان های همجوار است ، لازم بود برای همکاری با قرارگاه پدافندزیستی استان و حفاظت از سلامتی هم استانی ها تعطیل می شد تا مشکلی برای ایجاد نشود.

وی در خصوص تعطیلی جمعه بازار طی هفته های آتی هم گفت که این موضوع بستگی به شرایط دارد که برای هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد .

فرماندار جویبار نیز به خبرنگار ایرنا گفت : طی دستور استاندار مازندران مبنی بر جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و  صیانت از احاد مختلف جامعه ، جمعه بازار جویبار را این هفته تعطیل کرده ایم .

سید علی اسد با بیان اینکه با توجه به توصیه های بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری از کرونا برای تعطیلی جمعه بازار در هفته های آینده هم تصمیم گیری اتخاذ خواهد شد ، افزود : برای پیشگیری از ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی به تمامی رستورانها ، نانوایی ها ، اماکن عمومی سطح این شهرستان هم ارائه شده است .

جمعه بازار جویبار با قدمتی بیش از ۱۰۰ سال هر هفته پذیرای خریداران بی شماری از نقاط مخلف شهرستان های مازندران و سایر استان ها است که به خود جذب می کند .

در این بازار میوه ، سبزی ، ماهی ، صنایع دستی ، ابزار ادوات کشاورزی ، پوشاک و غیره یافت می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.