پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلوی پایش ویلاهای خوش نشینان غیربومی در کلارشت گرفته شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، کامران پولادی با اشاره به انتشار فیلمی از پایش خانه به خانه ویلاهای خوش نشینان که بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است، اظهار داشت: این موضوع که طی روز گذشته رخ داده بود، با دستور استاندار مازندران سریعاً مرتفع و حل‌وفصل شد.

وی با اشاره به اینکه طی روز جاری جلوی این موضوع گرفته شده است، تصریح کرد: اساساً مخالف اجرای آن به این نحو بودیم.

فرماندار کلاردشت خاطرنشان کرد: در این طرح ملاک ما، خانه‌های استیجاری بود که به افراد غیر بومی واگذار می‌شد نه افراد خوش‌نشین که به دلیل سو برداشت، چنین اتفاقی رخ داد و سریعاً پس از اطلاع‌رسانی اصلاح شد.

پولادی با اعلام اینکه در بهمن‌ماه سال گذشته در مبادی ورودی کلاردشت، ایستگاه‌های سلامت راه اندازی شد و از ورود افراد غیربومی به شهر جلوگیری شد، ادامه داد: برخی افراد بنا به هر دلیلی، وارد شهر شدند و برخی از این افراد خوش نشین هستند و خانه دوم در کلاردشت دارند و نمی‌شود مانع آن‌ها شد؛ اما روی صحبت و ماجرا با یک سری از افراد غیر بومی بود که توانسته بودند از بومیان کلاردشتی، خانه اجاره کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه یک سری از بومی‌های شهرستان اقدام به اجاره منازل خود به مسافران می‌کردند که هدف ما ممانعت از این اتفاق و فعالیت خانه‌های استیجاری و مراکز اقامتی بود که طبق اعلام ستاد کرونا، فعالیت آن‌ها ممنوع اعلام شده بود.

فرماندار کلاردشت عنوان کرد: لذا بر این اساس، از اصناف، فرمانداری و نیروی انتظامی و همچنین اداره میراث فرهنگی و گردشگری خواستیم تا ضمن نظارت و بازدید از این مراکز از مالکان و مستأجران این واحدها در کمال احترام بخواهند که نسبت به تخلیه این مراکز و بازگشت به شهرهای خود اقدام کنند.

پولادی اضافه کرد: این طرح در کلاردشت انجام شد و خوشبختانه نتایج مطلوبی را هم به دنبال داشت و در حال حاضر نیز مشکل خاصی نداریم.

وی گفت: این طرح در روستاها با همکاری دهیارها و در شهرها با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های مرتبط طی روزهای گذشته انجام و اکنون به پایان رسیده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.