پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه هماهنگی مراسم سوم خرداد در کیاسر برگزار شد

جلسه هماهنگی مراسم سوم خرداد سالروزآزاد سازی خرمشهر درمحل تبلیغات اسلامی چهاردانگه برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی نمایندگی تبلیغات اسلامی چهاردانگه، محمد رضا ابراهیمی روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵ با اعلام این خبر گفت: با حضور حجت‌الاسلام نوری راد سرپرست این نمایندگی و سروان جواد کردان فرمانده حوزه مقاومت بسیج حوزه امام حسن مجتبی(ع) جلسه هماهنگی مراسم سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر روز مقاومت و پیروزی در محل دفتر نمایندگی برگزار شد

 

در این جلسه حجت‌الاسلام نوری راد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر و شهدای مدافعین حرم با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا و شجاعت رزمندگان اسلام هستیم بر پاسداشت این روز تاکید کردند. و افزود: آزادسازی خرمشهر برای ما مهم است و باید برنامه ها وفعالیتهای این روز را با شکوه خاصی برگزار کنیم

 

وی تصریح کرد: بدون شک آنچه باعث پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر شد مجهز بودن آن ها به سلاح عزم و ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی شان و تبعیت از فرامین رهبرکبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بوده است.

 

در ادامه سروان کردان فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) کیاسر افزود: سالروز آزاد سازی خرمشهر، تجلی فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است. انتقال خاطرات، وقایع و حماسه دفاع مقدس از جمله سوم خرداد به نسل کنونی و آینده را ضروری خواند. لذا تمامی دستگاههای اجرایی برای بزرگداشت روز سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر مسوولیت دارند و باید با همه توان در این راستا برنامه ریزی کنند.

لازم به ذکر است همایش بسیجیان رزمندگان دوران دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان حاضر در عملیات بیت المقدس، دیدار با خانواده های شهدای این عملیات، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه نقش زن در دوران دفاع مقدس،پخش فیلم و کلیپ با موضوع فتح خرمشهر، برپائی ایستگاه صلواتی و. … از دیگر برنامه های مرتبط با این روز می باشد که در بخش چهاردانگه و شهر کیاسر برگزار خواهد شد.

 

۳-khordad

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.