پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه هماهنگی با شرکت های حمل و نقل مسافر و پلیس راه محور ساری-کیاسر

همزمان با نزدیک شدن پایان سال و کوهستانی بودن منطقه و در راستای افزایش ایمنی خودروهای مسافربری و آسایش مسافران جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت های حمل و نقل مسافر و فرمانده پاسگاه پلیس راه محور ساری-کیاسر جناب سرگرد عنایتی به عمل آمده است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از پایگاه خبری حمل و نقل، همزمان با نزدیک شدن پایان سال و کوهستانی بودن منطقه و در راستای افزایش ایمنی خودروهای مسافربری و آسایش مسافران جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت های حمل و نقل مسافر و فرمانده پاسگاه پلیس راه محور ساری-کیاسر جناب سرگرد عنایتی به عمل آمده است.
 

سید ابوالحسن موسویان رییس نمایندگی اداره کل حمل و نقل و پایانه هادر شهرستان ساری گفت: افزایش ایمنی و ارتقای سطح خدمات و ایجاد زمینه افزایش ایمنی مسافران بسیار دارای اهمیت بوده و رعایت هرچه بیشتر حقوق مسافران در جهت افزایش ایمنی شهروندان از موضوعاتی است که مورد تاکید می باشد.

 

موسویان تصریح کرد: بر اساس مقررات داشتن کارت هوشمند راننده و خودرو، کارت معاینه فنی، کپسول آتش نشانی و لاستیک های سالم، جعبه کمک های اولیه، علایم ایمنی مورد نیاز از جمله مثلث شبرنگ، از موارد ضروری برای صدور صورت وضعیت خودروهای مسافربری است.

 

رییس نمایندگی اداره کل حمل و نقل و پایانه هادر شهرستان ساری اظهار داشت: بر اساس ماده ۴ و ۵ آیین نامه حمل بار و مسافر در هنگام صدور صورت وضعیت مسافری رعایت موارد ایمنی بر عهده مسئول فنی شرکت های مسافربری می باشد. بدیهی است در صورت تخلف، متخلفان جهت بررسی تخلف به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ معرفی می گردند.

 

شایان ذکر است: که تعداد ۳ شرکت مسافربری (مازندران سمنان- کوه پیما- ساری دودانگه) در محور ساری-کیاسر و فریم شهر مشغول فعالیت و خدمت رسانی به مردم شریف می باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.