پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلب رضایت مردم سرلوحه کار مدیران باشد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، احمد حسین زادگان عصر پنجشنبه در حاشیه آئین بهره برداری از بهسازی و نوسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : در ایام هفته دولت ، دهه فجر و ایام های دیگر ما به عنوان کارگزاران دولت براساس وظیفه ای که بر دوش داریم با افتتاح پروژه ها آن را تقدیم مردم می کنیم .

وی به تفاوت نظام ایران اسلامی با نظام های دنیا اشاره کرد و توضیح داد: تفاوت کشور ایران با نظام دنیا در این است که ما برای افکار عمومی ارزش قائل هستیم ، بنا بر این ما به عنوان کارگزارن دولت باید دائما در تلاش باشیم تا با کارهای خوب بتوانیم رضایت مندی مردم را جلب کنیم .

استاندار مازندران افزود : نظام ایران اسلامی نظامی است که همه ارکان آن به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شوند ، بنا بر این باید در جلب رضایت مندی مردم نهایت تلاش خود را به کار بگیریم.

حسین زادگان با بیان اینکه در هفته دولت امسال حدود یکهزار طرح به ارزش یک هزار و  ۱۰۰ میلیارد تومان در مازندران به بهره برداری رسید، گفت: امروز شاهد افتتاح و بازسازی ورزشگاه تاریخی شهید وطنی قائمشهر بوده ایم که همه مردم حتی مازندرانی ها نسبت به این استادیوم و تیم نساجی مازندران علاقه دارند .

وی عوامل تاثیرگذار در به بهره برداری رسیدن از این ورزشگاه را وفاق ، همدلی و مطالبه گری مردم اعلام کرد .

استاندار مازندران با تاکید براینکه با وفاق و همدلی می توانیم طرح های سطح این استان را به سرانجام برسانیم ، گفت : اگر همه در کنار هم باشیم و با یک اراده مشترک و صرف نظر از هرگونه اختلاف نظرها می توانیم طرح های خوبی را در این شهرستان به سرانجام برسانیم.

همزمان با ششمین روز از هفته دولت بازسازی و نوسازی شهید وطنی قائمشهر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است .

۷۳۳۴/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.