پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشن چله انقلاب خط بطلانی بر پیش بینی دشمن است

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی صبح یکشنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران اظهار داشت: ورود به چهل سالگی انقلاب اسلامی نه تنها یک جشن ملی برای ایرانیان بلکه خط بطلان بزرگ بر پیش بینی رذیلانه شیطان بزرگ است، این فتح الفتوح، نتیجه استقامت ملتی است که با درک صحیح و بصیرت مثال زدنی خود، گلوگاه فتنه را شناسایی و انبوهی از دشمنان ریز و درشت را در پشت دروازه های این کشور ناکام گذاشت.

وی افزود: همه تلاش دشمنان معطوف به رویگردانی ملت از انقلابی بود که خون صدها هزار شهید را به پای آن نثار کرده بود و دشمن می خواست این ملت بزرگ را دوباره به اردوگاه نوکری خود برگرداند، برای نیل به این هدف شوم همه امکانات منطقه ای و جهانی را به عرصه آورد اما بحول قوه الهی تمامی نقشه های دشمن نقش بر آب شد و ملت ایران پرجوش و خروش به راه خود ادامه می دهد.

آیت الله طبرسی، شکست های منطقه ای و جهانی آمریکا را در نتیجه الطاف خفیه حق تعالی و مراتب حق طلبی ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و افزود: این وعده حتمی خداوند متعال است که اگر مومنان بر سر اجرای فرامین قرآنی استقامت بورزند، برکات و نصرت الهی شامل حال آنان خواهد شد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران افزود: وقتی که مجموعه استکبار جهانی همه توان و امکانات خود را برای محاصره انقلاب و ایجاد فشار اقتصادی به ملت ایران متمرکز کرده است، عاقلانه ترین و منطقی ترین راه مقابله، استحکام زیرساخت های اقتصادی و اتحاد و وحدت زیر بیرق سکان دار حکیم و فرزانه انقلاب است و عبور از این پیچ تاریخی نیازمند بصیرت و مجاهدت و ایفای مسئولیت ملی و اسلامی است.

نماینده مقام معظم رهبری در دیار علویان یادآور شد دشمنان اسلام از ابتدای ظهور آن، ایجاد فشار اقتصادی علیه مسلمانان را در برنامه خود داشته اند و بارها و بارها در برهه های مختلف از این حربه کثیف استفاده کرده اند و به سبب غفلت مسلمانان، موفقیت هایی را نیز کسب کرده اند. اما ملت هوشیار و بصیر ما بارها استکبار جهانی و عوامل خارجی و داخلی او را از دستیابی به موفقیت ناکام گذاشتند و به یاری خدای متعال و باشعار « افتخار به گذشته و امید به آینده » به این مسیر پر افتخار ادامه خواهد داد.

آیت الله طبرسی در پایان با اشاره به اینکه انقلاب ما با رشادت های مردم شریف و جانفشانی شهدای گرانقدر و تحت رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید ، خاطرنشان کرد: امروز که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب قرار داریم همه ما موظف به حراست و صیانت از این میراث گرانبها، “نظام مقدس جمهوری اسلامی” که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بزرگترین معروف در عصر حاضر است، هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.