پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشن وصلت زوج جوان عطر و بوی شهدایی گرفت + عکس

0

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، «رضا خفتان‌پناه» اهل مشهد و «هدی قمی‌تبار» اهل چالوس هر دو از خادمان امام رضا (ع) نیت کردند که زندگی خود را به نام شهدا که زندگی سراسر ساده و بی‌تکلفی داشتند آغاز کنند.

در این روز‌ها که مشکلات اقتصادی برزندگی تک تک مردم سایه افکنده و برخی از جوانان را نگران از تشکیل زندگی مشترک و هزینه‌های بالای آن کرده است، برخی‌ها تصمیم می‌گیرند با وجود همه این مشکلات زندگی خود را با مسائل معنوی، به سادگی و با یک توکل پای سفره عقد بنشینند تا زندگی‌شان برکت وجود شهدا را یابد.

سنت زیبای برگزاری مراسم عقد و عروسی در کنار مزار شهدا، کار فرهنگی زیبایی است که روز به روز در حال گسترش است.

 

زوج‌های جوان بر مزار شهدای گمنام یا شهیدی که به آن ارادت دارند و زندگی‌اش را سرلوحه‌شان قرار داده‌اند حاضر می‌شوند و در جمع صمیمی مهمانان‌شان، مراسم عقد یا عروسی‌شان را برگزار می‌کنند و زندگی در حضور شهدا و با عطر گل محمدی آغاز می‌شود.

«رضا خفتان‌پناه» خادم و عکاس حرم مطهر امام رضا (ع) این پناهگاه همه ما شیعیان تصمیم گرفت به همراه همسر خود هدی قمی‌تبار اهل چالوس و خادم امام رضا (ع ) پیوند مقدس ازدواج خود را به همراه مهمانان در کنار دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس واقع در اشکاردشت چالوس برگزار کردند و چه پیوند نیکویی بود.

 

پایان پیام/۳۱۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.