نساجی مازندران با پیروزی ارزشمند در مهمترین بازی هفته سیام لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای ایران در قائمشهر، برابر تیم رده دومی مس شهر بابک، با حمایت بیش از ۱۰ هزار هوادار پرشور خود صعود زودهنگام به لیگ برتر فصل آینده فوتبال باشگاه های را جشن گرفت.
نساجی مازندران با پیروزی ارزشمند در مهمترین بازی هفته سیام لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای ایران در قائمشهر، برابر تیم رده دومی مس شهر بابک، با حمایت بیش از ۱۰ هزار هوادار پرشور خود صعود زودهنگام به لیگ برتر فصل آینده فوتبال باشگاه های را جشن گرفت.
© 2024 پایگاه خبری چهاردانگه - تمامی حقوق برای این پایگاه خبری محفوظ می باشد.