پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جزئیات حادثه بازار هفتگی در شهر نور

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مهدی توکلی شهردار نور درخصوص حادثه حضور لودر در محل بازرچه هفتگی دستفروشان چهارشنبه بازار نور، اظهار کرد: چهارشنبه بازار هر هفته در خیابان ساحلی نور برگزار می‌شود که شهرداری متولی کار است.

وی افزود: دست‌فروشانی که در این بازار فعالیت می‌کنند به‌صورت قانونی و تحت حمایت شهرداری این کار انجام می‌شود.

شهردار نور تصریح کرد: هفته گذشته راننده لودر برای ایجاد موانع ترافیکی جهت آماده سازی محل بازارچه باید روز قبل در محل حاضر می‌شد و اقدام می‌کرد، اما به دلیل کوتاهی در انجام وظیفه و عدم آماده سازی محل بازارچه، روز چهارشنبه جهت ایجاد موانع ترافیکی در محل بازارچه حاضر شد که در حین ایجاد مانع ترافیکی منجر به مجروح شدن یکی از دستفروشان شد.

توکلی اضافه کرد: این امر سبب ناراحتی دستفروشان زحمتکش و در نهایت حمله دستفروشان به راننده لودر شد.

وی با بیان اینکه راننده لودر در حین خروج از بازارچه با دنده عقب منجر به خسارت به اجناس دستفرشان شد که شهرداری خود را مکلف به جبران خسارت می‌داند، خاطرنشان کرد: مدیر بازارچه هفتگی شهرداری به دلیل کوتاهی در انجام وظیفه عزل و راننده لودر بازداشت و پرونده به دستگاه قضا ارسال شد.

شهردار نور بیان کرد: دستفروشان با حمایت شهرداری و به صورت کاملا قانونی در محل بازارچه هفتگی چهارشنبه بازار حضور داشتند شهرداری خود را مکلف به تامین امنیت دستفروشان می‌داند.

وی گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم شاهد بروز چنین مواردی نباشیم تا دست‌فروشان در امنیت کامل بتوانند کسب و کار خود را داشته باشند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.