پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جزئیات تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و آموزشی مازندران/ نهادهای خدمات‌رسان استثنا هستند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران درباره آخرین تصمیم‌ها درباره تعطیلی روز شنبه شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: با توجه به ضرورت مدیریت در مصرف گاز با هدف انتفاع مردم استان از نعمت برخورداری از گاز طبیعی به استناد اختیارات واگذار شده در بند ۶ تصویب نامه هیأت وزیران به استانداران حسب تصمیمات اتخاذ شده با راهبری و دستور استاندار مازندران تعطیلی روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ برای تمامی دستگاه‌های اجرایی استان، مراکز دولتی و واحدهای آموزشی به‌جز بانک‌ها، نهادهای عمومی، خدماتی و امدادرسان، عوامل انتظامی و نظامی با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از تعطیلی ادارات، صرفه جویی در مصرف گاز است، افزود: دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند در روز موصوف کاهش قابل ملاحظه مصرف را که به تایید شرکت گاز استان خواهد رسید، ثبت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران اضافه کرد: علاوه بر عدم توقف مسیر خدمت‌رسانی در امورات محوله به شیوه مقتضی، تدبیر در مدیریت مصرف مورد تاکید موکد است.

محبی تصریح کرد: به‌منظور پرهیز از اخلال در نظم مراکز آموزشی و دانشگاهی و همچنین جلوگیری از هرگونه ناهماهنگی‌های احتمالی ساعت برگزاری آزمون های نهایی در پایه دوازدهم و سایر امتحانات هماهنگ کشوری در ساعت‌های مقرر قبلی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: مدارس برای سایر مقاطع تحصیلی در روز شنبه تعطیل خواهد بود.

به گزارش فارس، بنا به اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی اداره امور شعب بانک ملی استان، حسب دستور استاندار مازندران و مدیریت بحران استان ساعت کاری بانک‌ها فردا شنبه ۲۴ دی‌ماه ساعت ۹ تا ۱۳ است که واحدهای بانکی در اسرع وقت نسبت به نصب اطلاعیه بر روی درب شعب اقدام کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/

 


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.