پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جرایم خشن طی ایام نوروز در مازندران رخ نداده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ولی اله گنجیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پیشگیری انتظامی، قضائی و اجتماعی مسئله‌ای مهم است، پیشگیری اجتماعی را ضرورتی اجتناب ناپذیر برشمرد و گفت: برای تحقق این هدف نیازمند همکاری مردم هستیم.

وی با بیان اینکه جرایم خشن و مهمی در سال گذشته در استان نداشتیم گفت: با همکاری مردم و هوشمندی آنان جرایم مهمی که خط قرمز ما باشد در استان نداریم از اینرو لازمه پیشگیری اجتماعی، همکاری مردم است.

وی با گرامیداشت سال جدید خواستار مشارکت وهمراهی بهتر مردم با پلیس پیشگیری شد و افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، حضور پلیس در مناطق مختلف برای اجرای طرح‌های پیشگیری ملموس است و هرچقدر مردم پلیس را بیشتر ببیند، بیشتر احساس امنیت خواهند کرد.

سرهنگ گنجیان، حرکت به سمت فناوری را رویکرد جدید پلیس پیشگیری در سال جدید برشمرد و گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد روستاها به دوربین‌های پایش مجهز شدند و امسال درصدد هستیم تا این میزان را ۸۰ درصد رشد دهیم.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران یادآور شد: باید براساس جغرافیای جرایم تصمیم بگیریم و خوشبختانه در ایام نوروز جرایم خشن در استان رخ نداده است.

وی با اظهار اینکه مردم تولیدکننده امنیت هستند گفت: در حاضر میزان رضایتمندی مردم از پلیس ۱۱۰ بیش از ۹۰ درصد است و این رضایتمندی درحالی است که شمار مأموریت‌ها بسیار زیاد است.

سرهنگ گنجیان به مردم و مسافران توصیه کرد تا برای پیشگیری از سرقت به موارد ایمنی توجه کافی داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.