پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جذب 700 هزار جوان برای خدمت در جمعیت هلال احمر

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، علی اصغر باقرزاده بعدازظهر امروز در آئین افتتاح طرح ملی منطقه ای ساماندهی سواحل، برگزاری مانوار امداد و نجات ساحلی و بهره‌برداری از پایگاه امداد و نجات ساحلی در این شهرستان، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همیشه و در همه جا آماده خدمات ارزشمند عام‌المنفعه است و به وظیفه خدمت‌گذاری و خدمت‌رسانی به مردم افتخار  می‌کند.

وی افزود: کارنامه هلال احمر در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بسیار درخشان است و خدمت‌رسانی عمومی این جمعیت باعث آبرومندی نظام جمهوری اسلامی شده و اهداف دشمنان کوردل و بدخواه انقلاب را نقش برآب کرده است.

باقرزاده با اشاره به اینکه ۷۰۰ هزار جوان ایرانی در مدت دو سال گذشته تاکنون جذب جمعیت هلال احمر شدند، تصریح کرد: مردم کشورمان همیشه در صحنه بوده و لازم است با مدیریت قوی و جهادی رئیس جمعیت هلال احمر دوستداران نظام جمهوری اسلامی در این جمعیت مطلوب بکارگیری شوند.

وی با اعلام اینکه هلال احمر در کشورمان بسیار قوی بوده و در سطح بین الملل خدمات ارائه کرده است، ادامه داد: جمعیت هلال احمر در تمام بحران ها پای کار است همچنین ناجیان غریق افتخاری هم باید در یک برنامه مدون سازماندهی شده به عضویت هلال احمر درآیند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اعلام لزوم توجه جدی به بیمه ناجیان غریق در سواحل، گفت: امسال کاهش ۵۰ درصدی غریق در سواحل مازندران با حضور عوامل هلال احمر در دستور کار قرار دارد و باید این نقش آفرینی برای نجات جان مردم حتی به بیش از ۵۰ درصد برسد.

پایان پیام/۸۶۰۱۲


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.