پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جذب نیروی غیربومی در کارخانه سیمان کیاسر متوقف شود

رئيس شوراي بخش چهاردانگه با انتقاد از بی توجهی مسئولان به نیازهای مناطق محروم مرکز استان، گفت: جذب نیروی غیربومی در کارخانه سیمان کیاسر متوقف شود.

1

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، ابراهیم ولاشی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه بخش چهاردانگه ساری دارای مشکلات عدیده ای است، اظهار کرد: متاسفانه مسئولان استان توجه ای به مقوله گردشگری در این بخش ندارند.

 

وی، چشمه سورت، دریاچه الندان و چورت، سرخ ولیک و کرسام را بهشت پنهان در منطقه اعلام کرد و افزود: با احیای جاذبه گردشگری در منطقه چهاردانگه می توان درآمد پایدار برای جوانان این بخش ایجاد کرد.

 

ولاشی به احداث کارخانه سیمان در منطقه اشاره کرد و گفت: جذب نیروی انسانی در این واحد، از استان های دیگر تامین شده در حالی که جوانان منطقه چهاردانگه برای اشتغال به استان و شهرهای همجوار مهاجرت می کنند.

 

وی به انتقال خطه لوله گاز دامغان به مازندران که از سمت چهاردانگه عبور می کند، اشاره کرد و افزود: متاسفانه بیش از دو هزار هکتار از اراضی کشاورزی بخش چهاردانگه توسط پیمانکار این پروژه تخریب شده و هیچ غرامتی به کشاورزان پرداخت نشده است.

 

ولاشی به مشکلات راه مواصلاتی ساری – کیاسر اشاره کرد و یادآور شد: در این فاصله حدود 10 پیچ خطرناک وجود دارد که هر روز سبب تصادف شدید در این منطقه می شود و سالانه صدها نفر را به کام مرگ می کشاند.

 

رئيس شوراي بخش چهاردانگه افزود: حدود 9 سال زباله در بخش چهاردانگه تخلیه می شود و شیرابه زباله به سفره های زیرزمینی نفوذ پیدا کرده و بیماری های زیادی در منطقه چهاردانگه ایجاد کرده است.

 

1 نظر
  1. رامين آهنگري می گوید

    سيمان جاي خودش امروز تو معدن زغال سنگ كياسر 2 نفر از كاركنان خوب مان جان باختن كه….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.