پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جذب سرمایه‌گذار راه برون‌رفت از مشکلات است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، احمد حسین زادگان روز شنبه در حاشیه افتتاح مجتمع فرهنگی و ورزشی دنیای آرامش در گفت و گو با خبرنگاران در شهرستان قائمشهر ، افزود: برای جذب سرمایه گذار پروژه هایی که قابلیت اجرایی داشته باشد در اعطای مجوز آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .

وی گفت: حمایت مالی و تسهیلاتی دولت هم یکی از الویت های جدی برای حفظ واحدها و ارتقاء پروژه هایی است که بالای ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار مازندران تاکید کرد: سرمایه گذارانی که در حوزه مختلف اقتصادی توانایی داشته باشند ماهم به عنوان کارآفرین اهلیت آنان را در کارگروه به رسمیت بشناسیم قطعا از بسته اقتصادی و حمایتی دولت استفاده می کنند.

حسین زادگان با بیان اینکه افتتاح مجتمع فرهنگی و ورزشی نشان می دهد که دولت اراده اش را برای تامین اشتغال ، رفع بیکاری و ایجاد رفاه و آرامش بیشتر به کار گرفته است ، افزود: قطعاپروژه هایی که برای تامین اشتغال و رفع بیکاری که نیازهای جامعه را برطرف می کند استمرار خواهد یافت.

وی با اعلام اینکه مجتمع فرهنگی و ورزشی دنیای آرامش ویژگی های ورزشی و آب درمانی دارد، گفت : این طرح در قادیکلای بزرگ قرار دارد و به دلیل مکانش این طرح می تواند در حوزه توریسم سلامت هم مفید واقع شود.

مجتمع فرهنگی و ورزشی دنیای آرامش با میلغی بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که از این مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن تسهیلات فراگیر و روستایی و مابقی آورد شخصی بوده است .

/۱۸۹۹/۷۳۳۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.