پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جدول کامل توزیع مدال های نخستین المپیاد ورزشی شهرستان ساری

پایگاه خبری چهاردانگه جدول توزیع مدال ها را تا پایان روز نهم مسابقات در روز جمعه ۱۰ دی ماه ۱۳۹۵ به شکل گرافیکی مهیا کرده است که در ادامه می بینید.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی شهرستان ساری که در روز ۱ دی ماه ۱۳۹۵ افتتاح شده و بازی ها از تارخ ۲ دی ماه آغاز شد امروز جمعه ۱۰ دی ماه ۹۵ به نهمین روز مسابقات رسیده ایم.

 

کار پسندیده و قابل تحسین مسئولان فرهنگی و ورزشی شهرستان ساری در برگزاری این المپیاد فرصتی را برای جوانان ورزشکار و فرهنگ دوست روستاهای بخش های شش گانه شهرستان ساری فراهم آورد تا ضمن برگزاری رقاببتی سالم تعلق خاطرشان به روستاهای خود نیز بیشتر کنند.

 

متاسفانه علی رغم تلاش مسئولان برگزاری نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی شهرستان ساری، اطلاع رسانی این المپیاد بسیار ضعیف انجام شده است. نه نتایج اطلاع رسانی درستی می شود و نه برنامه ی بازی ها مشخص و اطلاع رسانی می وشد. مطمئنا با اطلاع رسانی برنامه بازی ها می توان مردمی که علاقمند به دیدن این بازی ها هستند را هم برای حضور در سالن های برگزاری مسابقات که بسیار پراکنده و در بخش های شش گانه شهرستان ساری و شهر ساری برگزار می شود یاری کرد.

 

تا پایان روز نهم مسابقات ( جمعه ۱۰ دی ماه ۱۳۹۵ ) تعداد ۳۹ مدال طلا، نقره و برنز در مجموع توزیع شده که تیم بخش مرکزی در رتبه نخست و تیم بخش چهاردانگه در تبه دوم این جدول قرار دارد.

 

قابل ذکر است که بخش رودپی جنوبی از این مسابقات انصراف داده است.

 

پایگاه خبری چهاردانگه جدول توزیع مدال ها را تا پایان روز نهم مسابقات در روز جمعه ۱۰ دی ماه ۱۳۹۵ به شکل گرافیکی مهیا کرده است که در ادامه می بینید.

 

olampiad-madal-95-10-10

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.