پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جدال حساس شهروند با نماینده شهر قدس در ساری برگزار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، تیم فوتسال شهروند ساری عصر فردا از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه سید رسول حسینی ساری میزبان تیم پارسیان شهر قدس خواهد بود.

تیم شهروند ساری، نماینده مازندران در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران در حالی به مصاف پارسیان شهر قدس خواهد رفت که شاگردان محمد اسماعیل پور مربی باسابقه و مازندرانی شهروندی‌ها این هفته در تدارک کسب پیروزی از این بازی خانگی و رسیدن به رده‌های بالا جدول هستند.

شهروندی‌ها امیدوار هستند تا با حمایت همه جانبه هوادارن پرشور خود بتوانند در این دیدار حساس خانگی به پیروزی دست پیدا کنند تا جایگاه خود را در جدول این فصل رقابت‌های فوتسال کشور بهبود بخشند.

تیم فوتسال پارسیان شهر قدس بازی هفته گذشته خود را در مقابل تیم گیتی پسند اصفهان با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد و در آن‌سوی میدان نیز شاگردان محمد اسماعیل پور در یک بازی خارج از خانه با نتیجه تساوی بدون گل در مقابل تیم ارژن شیراز متوقف شدند.

تیم شهروند ساری 27 امتیازی است و در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد و تیم پارسیان شهر قدس نیز 11 امتیازی است و در رده دوازدهم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد و برای فرار از منطقه خطر با تمام توان خود مقابل شهروند قرار می‌گیرد.

 /م

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.