پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جایگاه بنزین یورو ۴ با اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان در محمودآباد افتتاح شد    

0

ایسنا/مازندران جایگاه بنزین یورو ۴ در شهرستان محمودآباد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران مهدی رازجویان، علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد و دیگر مسئولین شهرستانی افتتاح شده است.

مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در این مراسم ضمن تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهرستان محمودآباد امروز شاهد افتتاح پروژه‌ای برای خدمت‌رسانی به مردم بوده است.

وی تصریح کرد: این پروژه اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برای بخش خصوصی و سرمایه‌گذار محمودآبادی داشته است.  

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: جایگاه سوخت نصیری در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع ساخته شده که باید مورد توجه و حمایت مسئولین واقع شود.

رازجویان با بیان اینکه توجه به افتتاح این جایگاه می‌تواند توسعه را برای شهر محمودآباد رقم بزند، گفت: باید توجه بیشتری به سرمایه‌گذران بخش خصوصی برای ساخت این چنین مراکزی برای رفاه شهروندان یک شهرستان داشته باشیم.

۶۲ پروژه در شهرستان محمودآباد به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود

علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد در ادامه این مراسم بیان کرد:  ۶۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان در محمودآباد افتتاح خواهد شد که از این رقم ۵۱ طرح با اعتباری بیش از ۳۳ میلیارد تومان از طرح‌های عمرانی دولتی است.

وی با اشاره به اینکه افتتاح اینگونه مراکز در شهرستان محمودآباد با ظرفیت و پتانسیل بالا باعث توسعه و رونق اقتصادی خواهد شد، افزود: حدود ۳۳ میلیارد تومان از اعتبارات کل پروژه مربوط به بخش خصوصی است که شامل ۹ طرح می‌شود.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی ۱۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، در بخش‌های عمرانی و خدماتی به ترتیب ۲۲ میلیون و ۳۰۰ میلیون تومان و بخش خدماتی نیز حدود ۲۷ میلیارد تومان در ایام فجر امسال در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

۲۰ جوان محمودآبادی در جایگاه بنزین یورو ۴ مشغول به کار شدند

کامیاب نصیری سرمایه‌گذار محمودآبادی و مالک جایگاه در پایان این مراسم ضمن تبریک دهه فجر و تشکر از حضور مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در مراسم افتتاح جایگاه بنزین یورو ۴ نصیری اظهار کرد: این جایگاه سوخت در زمینی با مساحت ۳ هزار متر ساخته شده است.

وی تصریح کرد: این جایگاه با اعتباری بیش از ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه ساخته شد.

سرمایه‌گذار محمودآبادی خاطرنشان کرد: هدف من از ساخت این جایگاه رفاه مردم شهرم و اشتغال جوانان بوده است.

کامیاب یادآور شد: در حال حاضر حدود ۲۰ جوان بومی شهرستان محمودآباد به طور مستقیم در این جایگاه مشغول کار هستند.

وی گفت: در جایگاه‌های سوخت این شهرستان بنزین یورو ۴ وجود نداشت و بنزین سوپر کم و گازوییل همیشه وجود نداشت که مردم با چالش روبه رو می‌شدند اما با افتتاح این مکان شهروندان دسترسی کامل به این مواد سوختی خواهند داشت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.