پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جان‌فدا| برادرم که بعد از شهادت سردار دگرگون شد/ ارتباط معنوی فرمانده و سرباز

0

خبرگزاری فارس مازندران ـ زهرا طاهری پرکوهی| رفتنش برای همه غریبانه بود برای همین هنوز هم که هنوزه باور رفتنش باورکردنی نیست. در همین زمینه به‌مناسبت سومین شهادت سردار سلیمانی با آقای مصطفی برسنجی برادر شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی درباره خاطرات سردار سلیمانی و همچنین سیره این سردار مقاومت به گفت‌وگو نشستیم.

مصطفی برسنجی برادر شهید مدافع حرم می‌گوید: سردار سلیمانی در رگ و خون او جریان داشت وابستگی عجیبی به ایشان داشت حتی او به‌خوبی سردار را حس می‌کرد گویی ارتباط معنوی قوی بین آنها بود.

وقتی سردار به شهادت رسیدند خیلی از دوستانش خبر شهادت سردار را به مجتبی دادند ولی برادرم باورش نمی‌شد.

وی اضافه می‌کند: ساعت پنج صبح از قائمشهر عازم سوادکوه شد خبری که می‌شنید را نمی‌خواست باور کند مقام و عظمت سردار را به‌خوبی در کارهای ضددشمن می‌فهمید. می‌دانست حضور سردار یعنی هیچکس نمی‌تواند در لباس داعش نفس بکشد با این وجود بی‌تاب است دلش آرام و قرار ندارد.

برادر این شهید مدافع حرم تصریح می‌کند: پشت سر هم به خانه زنگ می‌زد که خبرها را از تلویزیون بشنوید اما خبرها درست بود. به خانه‌اش در سوادکوه می‌رسد طاقت نمی‌آورد و نیم ساعت بعد عازم تهران می‌شود.

برسنجی با بیان اینکه شهید ارتباط عجیبی با شهدا داشت، خاطرنشان می‌کند: شهادت سردار دل‌ها حال و هوایش را دگرگون کرد. در تمام مراسم تشییع شرکت کرد از قبل هم برادرم با سردار در ارتباط بود چندین مرتبه در ماموریت‌‌ها در یک ماموریت در مازندران که حاج قاسم سخنرانی داشت برادرم هم آنجا حضور داشتند.

وی یاداور می‌شود: برادرم خیلی سردار حاج قاسم را دوست داشتند و وقتی خبر شهادت حاج قاسم را شنیدند گویی عزیزترین‌شان را از دست دادند، غم سنگینی برای ما بود از آن وقت اصلا دگرگونی در برادرم ایجاد شد.

وقتی شهدا و عکس‌های آنان را می‌دید بسیار دل‌تنگ می‌شد حتی  با آنها حرف می‌زد و زیر لب زمزمه می‌کند رفقا رفتن پس چرا خدا قبولم نمی‌کند!

برادر این شهید می‌گوید: حسرت شهادت آزارش می‌داد گاه از خودش می‌پرسد، پس چرا ماندم! تا اینکه به آرزویش رسید..

گفتنی است، آخرین شهید مدافع حرم کشور در روزهای آخر سال ۱۳۹۹ متولد اول فروردین ۱۳۷۳ است. ارادت ویژه شهید مجتبی برسنجی به اهل بیت(ع) و عمه سادات باعث شد تا بار‌ها و بار‌ها به سوریه برود و در برابر داعش قرار گیرد و در سال شهادتش هم سه بار به سوریه رفت که در مرحله سوم با تله انفجاری دشمنان اهل بیت پیامبر(ص) به شهادت رسید.

 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.