پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جانشین فرمانده ناجا:نیروی انتظامی با کشف حجاب مقابله می کند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، سردار ایوب سلیمانی عصر روز یکشنبه در حاشیه همایش رؤسا و فرماندهان کلانتری‌های مازندران در مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی ناجا در فرح آباد ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: کشف حجاب در زمره جرم مشهود تلقی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: از نظر ما کشف حجاب سوغات غرب برای کشورمان است که با بی توجهی داخلی نسبت به آن دشمنان از این فرصت برای صدمه زدن به ارزشهای اسلامی کشورمان استفاده می‌کنند.
سردار سلیمانی اظهار داشت: تاکنون همه موارد کشف حجاب در کشور موسوم به دختران انقلاب که به صورت خاص رخ داد، سرنخ‌های خارجی دارد و به گونه‌ای که برخی از شبکه‌ها و افراد در خارج از آن حمایت می‌کردند.
وی اضافه کرد: حتی حادثه مشابه‌ای که هفته گذشته در شهر رشت در استان گیلان نیز رخ داده و در آن یک زن هم زمان چندین جرم را مرتکب شده منشأ خارجی و با حمایت برخی شبکه‌های خارجی صورت گرفته است و این کار از سوی کسانی مورد حمایت قرار گرفته که سلامت جامعه را نمی‌خواهند.
حمایت ۹۰ درصدی مردم از مبانی حجاب
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: بر اساس نظرسنجی ناجا حدود ۹۰ درصد از مردم ایران مبانی حجاب را قبول دارند و نوسان حداقلی و حداکثری در حوزه شرعی و عرفی وجود دارد و آنچه که اصل حجاب محسوب می‌شود، مورد حمایت اکثریت است.
سردار سلیمانی اظهار داشت: با این حمایت حداکثری مردم از حجاب باید با کسانی که مخل این امنیت محسوب می‌شوند به طور جد برخورد شود.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور برای شرکت در همایش رؤسا و فرماندهان کلانتریها و پاسگاه‌های انتظامی به مازندران سفر کرد.
این همایش یک روزه صبح امروز با سخنرانی استاندار مازندران شروع شد و عصر امروز یکشنبه به کار خود پایان می‌دهد.

۶۹۸۲/‏۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.