پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جام حذفی فوتبال کشور| صعود غریبانه نساجی با عبور از گل‌گهر

0

خبرگزاری فارس مازندران_سرویس ورزشی| مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (سه‌شنبه) پیگیری شد و از ساعت ۱۴ دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد.

جام حذفی فوتبال کشور امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد و در این روز نماینده مازندران در مشهد از نماینده سیرجان میزبانی کرد.

نساجی امروز در ورزشگاه امام‌رضا(ع) مشهد مقدس میزبان شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم گل‌گهر سیرجان بود که در پایان ببرهای مازندران موفق شدند تیم مدعی گل‌گهر را شکست دهند و به مرحله بعد صعود کنند.

دیدار دو تیم نساجی مازندران و گل گهر سیرجان در نیمه نخست رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور با تساوی یک یک به پایان رسید اما در نیمه دوم شاگردان الهامی حساب شده‌تر بازی کردند و موفق شدند حریف مدعی خودشان را با نتیجه سه بر یک شکست دهند.

مرتضی منصوری (۲۲)، کریم اسلامی (۷۸) و رضا جعفری (۳+۹۰) برای نساجی گلزنی کردند و رضا شکاری (۳۰) تک گل گل‌گهر را به ثمر رساند.

به گزارش فارس؛ نساجی با این برد به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد. نساجی در ده بازی آخر خودش ۵ برد و ۵ مساوی کسب کرد و بدون باخت است که این یک آمار شگفت انگیز در فوتبال ایران است.

 / ۸۶۰۵۹/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.