پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جام حذفی فوتبال کشور| حذف شاگردان پیروز قربانی و محسن بنگر در روز صعود نساجی

0

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| تیم فوتبال نساجی مازندران موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف سیرجانی خود را از پیش رو بردارد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

دیدار نساجی و آرمان گهر امروز با قضاوت مهدی جبرئیلی در ورزشگاه امام علی سیرجان شروع شد و نساجی که فصل گذشته با شکست مقابل ملوانِ دسته اولی از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفته بود با تمام قوا در برابر آرمان گهر حضور پیدا کرد و توانست با باز کردن دروازه این تیم، برنده راهی رختکن شود.

حسن نجفی در دقیقه ۲۷ موفق شد گل اول این بازی را برای نساجی به ثمر برساند.

در نیمه دوم گلی را شاهد نبودیم و نساجی موفق شد با همان نتیجه یک بر صفر از سد حریف خود گذشته و به جمع ۱۶ تیم نهای جام حذفی راه یابد.

همچنین در دیگر بازی تیم‌های مازندرانی، تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی مقابل رایکا بابل به مرحله بعدی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران صعود کرد.

شاگردان مهدی تارتار در روزی که بارش باران الهی در ورزشگاه فولادشهر در حال باریدن بود توانستند با برتری ۳ بر صفر رایکا بابل دست اولی را شکست دهند و به مرحله بعدی جام حذفی فوتبال ایران صعود کنند تا نماینده مازندران از صعود باز بماند.

در ادامه مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی ایران، تیم‌ فوتبال فولاد خوزستان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف شهرداری نوشهر و شاگردان محسن بنگر رفت که این دیدار با برتری ۳ بر صفر تیم جواد نکونام به پایان رسید.

گل‌های فولاد در این بازی توسط احمد عبدالله‌زاده در دقیقه ۱+۴۵ و مجید ایوبی (گل به خودی) در دقیقه ۵۷ و آیاندا پاتوسی در دقیقه ۸۷ به ثمر رسید.

با این نتیجه مدافع عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی،‌ موفق شد خود را به مرحله بعدی این رقابت‌ها برساند و شاگردان محسن بنگر در تیم نماینده مازندران از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

  / ۸۶۰۵۹/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.