پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده کیاسر تبدیل به قتلگاه شده است!

فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه محور ساری- سمنان در ایام نوروز بیشترین فوتی ناشی از تصادفات را داشته است، گفت: جاده کیاسر تبدیل به قتلگاه شد.

3

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود جعفری‌نسب بعدازظهر امروز شنبه 8 فروردین 1394 در حاشیه آیین آغاز به‌کار پلیس محله در مرکز مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دور نخست سفرهای نوروزی با توجه به بارندگی با استقبال خوب مسافران روبه‌رو شدیم.

این مسئول با بیان اینکه طرح انتظامی و ترافیکی پلیس در دور دوم سفر هم اجرا می‌شود، تصریح کرد: به‌دنبال نرم‌افزاری کردن امنیت در مازندران هستیم.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه فعالیت پلیس افتخاری در روستاها و محلات امنیت همه‌جانبه را در حوزه انتظامی افزایش داده است، افزود: با مشارکت مردم و پلیس فضایی برای فعالیت متخلفان ایجاد نمی‌شود.

جاده کیاسر تبدیل به قتلگاه شد

وی با بیان اینکه محور ساری- سمنان در ایام نوروز بیشترین فوتی ناشی از تصادفات را داشته است، گفت: جاده کیاسر تبدیل به قتلگاه شد.

فرماندهی انتظامی مازندران ادامه داد: جاده کیاسر به لحاظ کوهستانی، کم عرض بودن و وجود معادن زیاد سبب شد تا خودروهای سنگین تردد کرده و تصادفات زیادی را در این محور داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه 24 درصد از جرایم استان در مرکز مازندران رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: از 24 درصد تخلفات انجام شده امسال 13 درصد کاهش داشتیم.

وی ادامه داد: 200 درصد افزایش کشفیات سرقت داشتیم که بخش اعظمی از سارقان در هنگام سرقت دستگیر شدند.

جعفری‌نسب با بیان اینکه با متلاشی شدن اماکن پرخطر مانند نوبنیاد، ترک‌محله، غفاری، عباس‌آباد نکا و… عرصه برای خرید و فروش مواد مخدر در مازندران تنگ شد، اظهار کرد: 5 هزار ولگرد و معتاد از استان خارج شدند.

وی تصریح کرد: اردوگاه معتادان ظرفیت 420 نفر را دارد اگر کارتن خوابی در سطح شهر دیده شد به محل تعیین شده انتقال داده می‌شوند.

اجرای تمهیدات ترافیکی برای رفاه گردشگران

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه تمهیدات ترافیکی در سه محور کندوان، هراز و فیروزکوه برای رفاه حال گردشگران اعمال می‌شود، بیان کرد: کنترل ترافیکی با حضور پلیس و نصب دوربین در محور کندوان فعال است.

وی فعالیت‌های عمرانی در محور فیروزکوه را عاملی در کاهش تصادفات دانست و افزود: ایجاد موانع و جداسازی سبب شد در این محور مواصلاتی تهران به مازندران با کاهش تصادفات و سوانح مواجه باشیم.

جعفری‌نسب یادآور شد: جاده هراز با مشکل رانشی که رخ داد جاده رینه برای تردد مسافران بازگشایی شد و بعد از رفع مشکل این محور هم بعد از 24 ساعت زیر بار ترافیک رفت.

فرمانده انتظامی مازندران شدیدترین ظرفیت مسافر را در غرب مازندران اعلام کرد و افزود: نبود کنارگذر مناسب در غرب مازندران سبب شد تا مسافران از معابر اصلی تردد کنند و ترافیک بیش از دو ساعت را متحمل شوند.

وی گفت: پلیس تمام توان خود را برای کاهش ترافیک و رفع مشکلات از این دست صرف می‌کند تا گردشگران کمترین رنج سفر را تحمل کنند.

 

 

3 نظرات
  1. کیاسری می گوید

    جناب آقای سردار جعفری سلام
    یکی از عوامل تصادف حضور کمرنک پلیس راه در این مسیر است من که بچه اون منطقه ام شاهد عینی هستم. روزها میبینم که 4 الی 5 ماشین در مقر پلیس راه پارک می باشند و در طول مسیر 70 کیلومتری و تا سه راهی فولادمحله اصلاً خبری از ماموران شما نیست. فقط در زمان آقای موسوی که خود بچه منطقه بود و فرماندهی پاسگاه را بعهده داشت و به همت ایشان واقعاً حضور گشت های پلیس راه پر رنگ بود و هم چنین در زمان حضور وزیر کشور !!!!!
    مابقی ایام حتی در این زمان (ایام نوروز) باز هم حضوری کم رنگی دارند. اما در جلوی مقر ماشاالله بجای یک دوربین، به فاصله هزار متر دو تا دوربین کار می گذارند. بدانید ماموران پاسگاه کیاسر فقط به فکر جریمه هستند.

  2. حامد می گوید

    سلام
    ضمن عرض خدا قوت به تمامي زحمت کشان پليس در استان مازندران
    بايد عرض کنم که نظر آقاي کياسري شايد بجا ، اما نظر فرمانده انتظامي استان به دور از احساسات و کارشناسي است .
    نميشه که هر 100 متر پليس با باتوم باشه تا شما قانون رو رعايت کنيد
    برادر من فرهنگ ترافيک پايينه ، قانون گريزي و عدم تمکين به قانون توسط هم وطنان باعث حوادث تلخ و ناگوار مي شه
    بهتره به دور از هرگونه منظور شخصي و خداقوت به سخت کوشان پليس خصوصاً در جاده ها فکر ديگري کرد تا شايد آرامش مطلوب تر حاکم شود .

    1. شریفی پاجایی می گوید

      دوست عزیز با عرض پوزش بنده با قسمتی از فرمایش حضرتعالی موافق و با بیشتر ان مخالفم!
      در مورد اینکه هر شخص باید خود را موظف به رعایت قوانین و فرهنگ راهنمایی و رانندگی بداند صحیح، ولی هستند اشخاصی شاید اندک که فرهنگ رانندگی در این جاده ها را یا نمی دانند یا می دانند و رعایت نمیکنند! که در این جاده باریک ، کوهستانی و فوق العاده خطرناک با یک اشتباه ممکن است جان چند نفر به خطر بیافتد (منظور:همیشه اشخاصی که در تصادفات مصدوم و یا فوت می کنند مقصر نیستند شاید دیگری تخلف کرده باشد) پس با حضور بیشتر دوستان پلیس راه احتمال تخلف اینگونه افراد کاهش می یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.