پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده کندوان روز جمعه یکطرفه می شود

0

به گزارش پلیس راه کشور، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه شروع و تا ۲ بامداد روز شنبه بیست و دوم تیرماه ادامه خواهد داشت.
** محور چالوس – کرج
– تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه بیست و یک تیر الی ۲ بامداد روز شنبه بیست و دوم تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
– تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.
** محور هراز
– تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است.
– تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ فردا (چهارشنبه) و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۰ و ۲۱ تیر) از محور هراز ممنوع است.

همچنین پلیس راه کشور اعلام کرد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج-چالوس اعمال خواهد شد.
** وضعیت جوی
بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه، هوای امروز جاده کندوان ابری و دمای هوای امروز این منطقه نیز ۲۱ درجه سانتیگراد است.
همچنین هوای روز پنج شنبه این محور کوهستانی نیز نیمه ابری با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش بینی شده و دمای هوا نیز در این روز از ۱۴ تا ۲۲ درجه سانتیگراد در نوسان است.
هوای روز جمعه در این محور صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما است و دمای هوا نیز بین تا ۱۳ تا ۲۵ درجه سانتیگراد پیش بینی شد.

/ ‏۱۸۹۹/‏۱۲۹۵

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.