به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از موج، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده‌های مازندران در شأن مردم استان نیست چرا که اعتباراتی که برای مازندران اختصاص می‌یابد باید کشوری باشد.

دامادی اظهار داشت: جاده ساری ـ تاکام یکی از جاده‌های مرگبار است و جاده مبادی ورودی استان است و اصلا جاده مازندرانی‌ها نیست.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال‌ها به ما می‌گویند شما استان کشاورز هستید و ما قبول داریم اما اقدامات خوبی در این حوزه برداشته نشد و کشاورزی که اکنون انجام می‌شود برای دهه ۲۰ هم نیست، گفت: هنوز در اصلاح الگوی کشت دچار مشکل هستیم و به وزیر جهاد کشاورزی اعلام کردیم برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید و به کشاورزان ارائه کنید.

وی ادامه داد: ظرفیت سد شهید رجایی در پایین‌ترین حد قرار گرفت و اگر نمی‌شود آب تامین کرد در صندوق حمایت بحث بیمه با جدیت باشد چرا که کشاورز امسال را از دست داد سال‌های دیگر را هم برای کشاورزی از دست می‌دهد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس افزود: به رئیس جمهور گفتیم آب سد شهید رجایی را به سمنان برای ویلانشینان ببرید که چه شود؟ آیا باید تمام امکانات باید به منطقه خود برده شود.

محمد دامادی درباره مسائل روز مازندران با اشاره به اینکه روح وحدت در مسوولان مشاهده می‌شود هر چند انتقاداتی داریم اما مجموعه دستگاه‌ها تلاش می‌کنند، بیان کرد: اگر اتفاقی قرار است در حوزه عمرانی بیفتد باید اتحاد و همگرایی وجود داشته باشد و هر دستگاهی نباید ساز خود را بزند.