پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده است

0

کارشناس راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در محورهای ساحلی از شرق به غرب استان کاملا بارندگی مشاهده می شود و شدت باران در برخی مناطق شرقی و مرکزی بیشتر است.

مهدی غلامیان افزود: بارندگی در محور مواصلاتی کیاسر و سوادکوه نیز گزارش می شود و در محدوده گدوک پدیده مه گرفتگی وجود دارد.

وی همچنین از بارش خفیف باران در ورودی شهر های آمل و چالوس از محور هراز و کندوان خبر داد و گفت: در باقی مسیر محور کندوان و هراز آسمانی نیمه ابری و در برخی مناطق صاف است. 

غلامیان همچنین به ترافیک در محورهای مازندران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی داخلی استان به دلیل بارش باران پرحجم و است و حرکت با کندی انجام می شود.

وی افزد: در محور هراز در محدوده سه راهی چلاو تا پیچ پرن و گزنک تا منطقه بائیجان ترافیک نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده و در محور کندوان نیز در محدوده هزار چم ، سه راهی مرزن آباد به سمت کلاردشت و پل زنگوله نیز ترافیک پرحجم و گاهی نیمه سنگین است.

غلامیان گفت: بر اساس هشدار هواشناسی نسبت به بارش باران و لغزندگی جاده ها تمامی یگان های امدادی راهداری تا اواخر هفته در محورهای استان مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه اکثر جاده های مازندران در این ایام لغزنده هستند، از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در جاده های استان به خصوص جاده های کوهستانی رانندگی کنند.

هواشناسی مازندران پیش از این اعلام کرد که ناپایداری جوی همراه با بارش باران که با کاهش ۶ درجه ای دما همراه است تا اواخر هفته مهمان این خطه شمال کشور خواهد بود.

استان مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است که سه هزار و حدود بیش از یک هزار کیلومتر از آن محور های مواصلاتی کوهستانی هستند.

۷۳۳۵/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.