پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده‌ای در مازندران که با نام “مرگ” شناخته شد

0

ایسنا/مازندرانجاده شوبکلای بندپی بابل یکی از مسیرهای پرحادثه در مازندران است که به جاده “مرگ” معروف شد و کم بودن عرض جاده و تک بانده بودن آن در این مسیر پرتردد سالانه باعث بروز حوادث ناگوار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، جاده شوبکلای بندپی بابل برای عریض شدن طی یک سال اخیر به پیمانکارانی واگذار شد اما این پروژه طی مدت کوتاهی توقف داشته که تصادفات دلخراش و حتی منجر به مرگ  را در این مسیر رقم زده است.

با حضور در جمع اهالی این منطقه پیگیر موضوع مهم این روزهای رسانه در مازندران شدیم و هر کدام از آن‌ها در خصوص این جاده مشکلاتی را بیان کردند و خواهان توجه مسئولین ذیربط به این منطقه شده تا شاهد حوادث‌های ناگوار نباشند.

حسن رجب‌پور از ساکنین و اهالی این منطقه در خصوص وضعیت جاده شوبکلا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این جاده در سال ۴۱  شمسی افتتاح شد، اظهار کرد: مسیر تردد این منطقه با افزایش سالانه جمعیت هنوز هیچ تغییری نکرده و همچنان شاهد باریک بودن این جاده هستیم.

 وی تصریح کرد: در این منطقه طی ۶ ماه گذشته ۲ نفر از یک خانواده بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند.

این ساکن روستا شوبکلا گفت: از مسئولین کشوری، استانی و شهری که دست اندرکاران این کار هستند، خواستار پیگیری مشکل بوده تا جاده شوبکلا دیگر چنین حوادث تلخی را تجربه نکند.

جاده شوبکلا از تصادف‌های حادثه خیز آرامش ندارد

علی عباسی از اهالی و کسبه این منطقه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: صبح زود وارد مغازه شده و تا ۸ شب در این مکان حضور دارم، از نبود امنیت در این جاده آرامشی ندارم، به طور مثال چند روز قبل ماشینی منحرف شد و در نزدیکی مغازه به بتنی  برخورد کرد و اگر آن بتن نبود ما هم دچار حادثه می‌شدیم.

وی تصریح کرد: در این جاده تصادفات زیاد باعث شده که شاهد فوتی‌های زیاد، داغدار شدن خانواده‌ها و حتی مجروح شدن بعضی از اهالی منطقه باشیم.

این کسبه محل گفت: فوت شدن اهالی محل در اثر تصادفات در این جاده باعث شد تمامی اهالی داغدار باشند چراکه همه محل فامیل و خویشاوند هستند.

عباسی ادامه داد: ما از این جاده نه تامین جانی داریم و نه تامین مالی بنابراین از مسئولین درخواست می‌کنیم که هر چه سریعتر این مشکل را حل کنند.

جاده شوبکلا؛ باعث پر کشیدن جوانان این منطقه شده است

یکی دیگر از اهالی محل یادآور شد: مشکلات جاده شوبکلا طی چند سال باعث شد تا از مسئولین درخواست عریض شدن مسیر را داشته باشیم نه اینکه شاهد بدتر شدن وضعیت موجود بوده و خانواده‌هایی داغدار شوند.

وی خاطرنشان کرد: درخواست ما از مسئولین این است که اعتبار لازم برای فراهم کردن شرایط زیرساخت‌های این جاده کنند تا مردم این منطقه در آرامش و به دور از حوادث‌های ناگوار باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.