پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ثبت ۴۲۳ میلیون تردد در جاده‌های شمال

0

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره وضعیت تردد در جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: میزان کل تردد وسایل نقلیه در تمامی محورهای استان طی ۷ ماهه امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته حدود ۲درصد افزایش داشته و به بیش از ۴۲۳میلیون تردد رسیده است.

وی افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان‌های همجوار طی ۷ ماهه امسال به بیش از ۳۶ میلیون و ۹۶۹ هزار تردد رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۴درصد کاهش یافته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: بررسی آمار تردد محورهای مواصلاتی در مهر ماه امسال و مقایسه آن با ماه قبل از آن یعنی شهریور ماه نشان می‌دهد میزان کل تردد در محورهای مواصلاتی بیش از ۲۸درصد کاهش داشته است.

هاشمی بیان کرد: بیشترین جذب سفر در استان مازندران از استان‌های تهران، فارس، خراسان رضوی، گلستان و اصفهان بوده است.

وی با اعلام اینکه کریدور بزرگراهی ساری قائمشهر بابل و آمل در این مدت پرترددترین محور استان بوده است، تصریح کرد: طی ۷ ماهه نخست سال جاری به‌طور متوسط در هر ساعت بیش از ۵هزار و ۳۸۳ وسیله نقلیه سنگین در استان درحال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۷درصد کاهش داشته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران یادآور شد: پرترددترین ساعت روز نیز معمولا بین ساعت ۱۶ تا ۱۸ بوده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.