پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ثبت نام ۱۵۰۰ نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی

0

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه فلاح کردآبادی ظهر یکشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جویبار با اعلام اینکه تعداد شرکت کنندگان جشنواره کتابخوانی رضوی از جویبار نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است، گفت: در سال گذشته شهرستان جویبار در برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره رضوی جزو شهرستان‌های برتر استان بوده است و مورد الگو برداری توسط دیگر شهرستان‌ها نیز قرار گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه در بحث تجهیز کتابخانه های عمومی نگاه ویژه ای به این شهرستان شده است، افزود: در سال گذشته حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای تجهیز کتابخانه عمومی جویبار و کوهی خیل هزینه شده است.

فلاح کردآبادی بیان کرد: طلب کتابخانه عمومی از شهرداری جویبار مبلغ ۹۰ میلیون تومان است و امیدواریم شهرداری در اختصاص نیم درصد بودجه به کتابخانه های عمومی توجه بیشتری داشته باشد.

رئیس کتابخانه های عمومی جویبار با اعلام اینکه سه کتابخانه عمومی در شهرستان فعالیت دارد، گفت: کتابخانه لاریم با تکمیل تجهیزات در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و کتابخانه عمومی پهناب نیز آماده فعالیت و خدمات رسانی به علاقمندان کتاب و کتابخوانی است.

رضا اکبری با اشاره به اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا، کتابخانه های عمومی نیز تعطیل شد، افزود: در این فضا کتابداران حضور فعالی در فضای مجازی داشتند و هرروز یک کتاب توسط کتابداران به علاقمندان معرفی می‌شد.

وی افزود: حدود ۱۵۰ نفر در مسابقه نقاشی با موضوع کرونا شرکت کردند ومسابقه خاطره گویی با عنوان خانه امن، شکست کرونا توسط کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار شد.

کد خبر 4943572
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.