پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ثبت ملی یادواره مردمی شهدای مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا،محمد اسلامی امروز در روز گرامیداشت شهدا در سالن معاونت برنامه‌ریزی مازندران اظهار کرد: شهدا انتخاب شده هستند، لقمه حلال پدران و شیر مادران زمینه هدایت آنها به سمت شهادت فراهم شده است.

وی گفت: عزت امروز را مدیون شهدا هستیم، مازندران دیار علویان است، مردم در مازندران همواره یاد خاطره شهدا را گرامی می‌دارند، برنامه مدون یادواره شهدا به صورت هفتگی در استان پیگیری می‌شود و یادواره مردمی شهدای مازندران ثبت ملی شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: شهادت در راه خدا به توفیق الهی نیاز دارد، هر وقت از قرب‌الهی فاصله گرفتیم با نارسایی و عدم موفقیت مواجه شدیم، در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از خودمان گذاشتیم و به برکت خون شهدا در موقعیت برتر جهانی قرار داریم.

اسلامی اظهار کرد: دشمن برنامه جدی برای توقف جریان حق دارد و تلاش می کند سیاست خلع سلاح را برای کشور ما اعمال کند، از ابتدای پیروزی انقلاب استکبار لحظه‌ای برای توقف ایران اسلامی درنگ نکرده است.

وی افزود: جنگ هشت ساله بر ما تحمیل شد این اقدام با هدف توقف انقلاب اسلامی بوده است اما شهدا انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده تا ما به قله‌های بلند آزادی دست پیدا کنیم.

استاندار مازندران یادآور شد: دشمن از  هر ظرفیتی در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کند و اگر ما آگاهی نداشته باشیم آنها از فرصت‌ها علیه ما استفاده می‌کنند.

اسلامی خاطرنشان کرد: استکبار هر روز به بهانه‌های مختلف مردم ایران را محکوم می‌کند و دلیل این موضوع ایستادگی مردم ایران است.

وی در ادامه گفت:بحث بیکاری و اشتغال بدون نقش و مشارکت  یکپارچه نهادها امکان پذیر نیست، دولت بیش از حد مجاز بزرگ شده ودیگر امکان جذب نیرو در ادارات وجود ندارد.

استاندار مازندران یادآور شد: برای برون رفت از این مشکل می توان با استفاده از ظرفیت های موجود زمینه اشتغال کوچک و خانگی در استان را فراهم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.