پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ثبت رکورد جدید خرید تضمینی گندم در ساری

مدیر جهاد کشاورزی ساری از خرید بیش از ۱۲ هزر تن گندم از کشاورزان ساروی و ثبت رکورد جدید خبر داد.

0

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی ساری از خرید بیش از ۱۲ هزر تن گندم از کشاورزان ساروی و ثبت رکورد جدید خبر داد.


سید اسماعیل علوی گفت: پس از ۳۵ روز کار مستمر، کار مرکز خرید تضمینی گندم تاکام شهرستان ساری با ۳ هزار تن گندم به پایان رسید.


وی با بیان اینکه شهرستان ساری دارای ۶ مرکز خرید تضمینی گندم است، گفت: با اتمام کار این مرکز، ۲ مرکز خرید دودانگه و چهاردانگه همچنان فعالیت دارند و تاکنون بیش از ۱۲ هزار تن گندم در این شهرستان خریداری شد که نشانگر ثبت رکورد جدید خرید مراکز این شهرستان است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: ساعت کاری این مراکز از ساعت ۷ صبح آغاز و تا ۸ شب است و با توجه به موقعیت و امکانات شرکت که در یک فضای محدود و پرترافیک قرار دارد، خدمات رسانی به کشاورزان بخش‌های کلیجانرستاق و شویلاشت و تا حدودی دودانگه بر عهده این مرکز خرید بود.

این مسئول اظهار امیدواری کرد: مسولین شهرستانی و استانی در جهاد کشاورزی، فرمانداری و استانداری برای راحتی کار کشاورزان که گاهی برای تحویل دادن مقدار اندکی گندم باید بیش از هشت ساعت در صف و در گرمای طاقت فرسا بایستند، تدابیری بیندیشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.