پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ثبت بیش از یک میلیون و 565 هزار تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمود میرفیضی” صبح امروز در جلسه بررسی اقدامات وفعالیت های ایام تعطیلات نوروز در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان در تشریح اقدامات و فعالیت های طرح نوروزی پلیس، از تلاش و زحمات همه همکاران اعم از معاونت های ستادی، معاونت اجتماعی، عملیات، پلیس های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان ها قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: ایام نوروز فرصتی بود تا نیروی انتظامی از همه ظرفیت ها برای ارائه خدمات صادقانه به مردم بهره ببرد و با توجه به برنامه های کلان ناجا در ابعاد مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با موادمخدر ، مبارزه با قاچاق کالا و طرح ساماندهی دریا از هم اکنون برنامه های کوتاه مدت خود را تدوین و اجرا کند.

سردار میرفیضی با اشاره به میزان تردد خودروها در محورهای درون استانی از ثبت بیش از 35 میلیون تردد از 25 اسفندماه تا روز سیزدهم فروردین ماه خبر داد و افزود: در محورهای مواصلاتی و شش گانه استان ( کندوان – کیاسر – سوادکوه – هراز – رامسر – گلوگاه) بیش از یک میلیون و 565 هزار تردد به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به میزان اقامت مسافران در استان از ثبت بیش از 12 میلیون و 611 هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی استان خبر داد.

میرفیضی همچنین از تماس 29 هزار نفر با مرکز فوریت های پلیسی 110 استان طی این مدت خبر داد و افزود: از کل تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 بیش از نه هزار تماس عملیاتی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین به اقدامات و فعالیت های فرهنگی پلیس در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: همکاری با گروه های تبلیغی حوزه علیمه قم، تعامل و همکاری نزدیک با صدا و سیما، تولید و ساخت برنامه های رادیویی و تلویزیونی و تولید بسته های فرهنگی حاوی هشدارهای انتظامی و ایجاد بیش از 12 ایستگاه فرهنگی پلیس از جمله این اقدامات است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.